Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Gemini

13

• sheba

10

• IngenLurerDenneGutten

9

Annonse

Min første og eneste innskytelse da jeg så overskriften var å svare "meg selv"!

Men jeg ser at SDD var før meg på å svare dette, så særlig originalt er det ikke, men like fullt sant! *S*

hehe

Det var det første og eneste som slo meg også. Men det var desverre oppbrukt.

:-)

Pøh, du vil bare gjøre deg interessant, så! :-P

... og forresten - to av de ble jeg kjent med i RL da, den ene var doler, men vi ble allikevel ikke kjent her, men i RL via en annen doler som jeg også hadde endel kontakt med i RL på den tiden. :-)

Det var en fin tid, men nå er jeg gift og trofast, ikke mer sprell her nå :-) Men han jeg er gift med var jo også en doler i en periode, han er den andre av de to jeg først ble kjent med i RL. Den tredje personen tror jeg at jeg ikke skal si så mye om... hehe

IngenLurerDenneGutten

... og forresten - to av de ble jeg kjent med i RL da, den ene var doler, men vi ble allikevel ikke kjent her, men i RL via en annen doler som jeg også hadde endel kontakt med i RL på den tiden. :-)

Det var en fin tid, men nå er jeg gift og trofast, ikke mer sprell her nå :-) Men han jeg er gift med var jo også en doler i en periode, han er den andre av de to jeg først ble kjent med i RL. Den tredje personen tror jeg at jeg ikke skal si så mye om... hehe

Hvis han er en ful fyr kan det være meg(?):-)

Annonse

Nei fankern, nå ble jeg nysgjerrig!!

Den du er gift med dol'er ikke lenger, sier du.. hm, er det lov å gjette?

Da sier jeg andor! ;-) Eller.. Arne and? Nosferatu?

Av gamle, mannlige dolere husker jeg kun disse.

Nei fankern, nå ble jeg nysgjerrig!!

Den du er gift med dol'er ikke lenger, sier du.. hm, er det lov å gjette?

Da sier jeg andor! ;-) Eller.. Arne and? Nosferatu?

Av gamle, mannlige dolere husker jeg kun disse.

Neida, ingen av dem. Han var nok ikke her så lenge, og ikke så veldig profilert kanskje.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...