Gjest Eyes never lies Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hva betyr SM? Mulig jeg virker litt dum nu:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 sadomasochisme og går ut på at man skal tenne seksuelt på smerte eller å påføre andre smerte 0 Siter
Gjest Eyes never lies Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Takk takk...Nå vet jeg det:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Takk takk...Nå vet jeg det:) Regner med at den er til meg.. Bare hyggelig 0 Siter
G-bo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Litt snever definisjon MP ga synes jeg, ihvertfall slik det gjerne utføres i praksis. De fleste som utforsker SM er nok mer opptatt av kontroll/makt aspektet i dette. Selve smerten kan jo også være opphissende for noen, men det å ha kontroll/evt miste den er nok oftest det som gjør dette til en forholdsvis populær "folkesport":-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Litt snever definisjon MP ga synes jeg, ihvertfall slik det gjerne utføres i praksis. De fleste som utforsker SM er nok mer opptatt av kontroll/makt aspektet i dette. Selve smerten kan jo også være opphissende for noen, men det å ha kontroll/evt miste den er nok oftest det som gjør dette til en forholdsvis populær "folkesport":-) Enig at SM har mye med dominans å gjøre, men det er feil å si at det er det SM er. F.eks liker jeg at kjæresten dominerer meg i sengen, men vi driver overhodet ikke med SM. Dette med tenning på smerte er helt klart en betydelig faktor i SM. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.