Gå til innhold

SM??

Gjest Eyes never lies

Anbefalte innlegg

Gjest Eyes never lies
Skrevet

Hva betyr SM? Mulig jeg virker litt dum nu:)

Mary Poppins
Skrevet

sadomasochisme og går ut på at man skal tenne seksuelt

på smerte eller å påføre andre smerte

Gjest Eyes never lies
Skrevet

Takk takk...Nå vet jeg det:)

Mary Poppins
Skrevet

Takk takk...Nå vet jeg det:)

Regner med at den er til meg..

Bare hyggelig :)

Skrevet

Litt snever definisjon MP ga synes jeg, ihvertfall slik det gjerne utføres i praksis. De fleste som utforsker SM er nok mer opptatt av kontroll/makt aspektet i dette. Selve smerten kan jo også være opphissende for noen, men det å ha kontroll/evt miste den er nok oftest det som gjør dette til en forholdsvis populær "folkesport":-)

Mary Poppins
Skrevet

Litt snever definisjon MP ga synes jeg, ihvertfall slik det gjerne utføres i praksis. De fleste som utforsker SM er nok mer opptatt av kontroll/makt aspektet i dette. Selve smerten kan jo også være opphissende for noen, men det å ha kontroll/evt miste den er nok oftest det som gjør dette til en forholdsvis populær "folkesport":-)

Enig at SM har mye med dominans å gjøre, men det er feil å si at det er det SM er. F.eks liker jeg at kjæresten dominerer meg i sengen, men vi driver overhodet ikke med SM. Dette med tenning på smerte er helt klart en betydelig faktor i SM.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...