Gå til innhold

Peiling på sykkel?

Anbefalte innlegg

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Er det noen her inne med peiling på sykkel. Er nemlig på jakt etter en damesykkel som triller greit avsted i fart, kan ha barn på baksetet og som skal være lett å løfte.

Synes det er så vanskelig å velge type, vil også ha god kvalitet til maks 4000,-.

Var innom en forretning i går, men følte at hjelperen i butikken ikke var så flink. Det er blant annet vanskelig å finne riktig rammestørrelse til meg synes jeg. Jeg er høy og mange sykler er lave. Hjelperen hadde ikke noe å si om dette problemet.

Hvordan finner man ut hva som passer?

Det må da finnes noen her inne med peil på sykkel?

Please gi meg noen råd!

Skrevet

Hva med å kjøpe en såkalt sofasykkel? De er uten gir da, eller så kan de har tre gir.. Den ser litt sånn gammeldags ut, er veldig stilige og kjempegode å sykle. Barnesete passer fint på en sånn en.

Jeg anbefaller deg å ta deg en tur til XXL. Venninna mi og jeg var der i går for å få tips og råd om vårrengjøring av sykler. De gutta der var veldig behjelplige, tok seg tid til oss og har peiling på sykler. Har samme erfaring fra XXL fra tidligere da jeg hadde sykkel..

Skrevet

Denne har jeg, med 3 gir. Kjempe god.

http://www.merida.no/index.php?cat=21250a

Med 3 gir går motbakkene som en drøm??? Neppe. Jeg har 21 gir på min og kan ikke tenke meg å gå ned i antall gir. :o)

Og blir det ikke fryktelig tungt å sykle med barnesete på en slik om det er litt motbakke?

Skrevet

Med 3 gir går motbakkene som en drøm??? Neppe. Jeg har 21 gir på min og kan ikke tenke meg å gå ned i antall gir. :o)

Og blir det ikke fryktelig tungt å sykle med barnesete på en slik om det er litt motbakke?

Hehe, vi er ikke bortskjemte med bakker her hvor vi bor...

Jeg hadde en gang en sykkel med 21 gir, og jeg brukte _aldri_ mer enn 3..

Skrevet

Hehe, vi er ikke bortskjemte med bakker her hvor vi bor...

Jeg hadde en gang en sykkel med 21 gir, og jeg brukte _aldri_ mer enn 3..

Da er det jo ikke så farlig nei! :o) Jeg bor i bakkeland...

Skrevet

Da er det jo ikke så farlig nei! :o) Jeg bor i bakkeland...

Ja, også glemte jeg å si at vi kjører med tilhenger, ikke barnesete. Og det er myyyye lettere!

=o)

Skrevet

Jeg anbefaler en citysykkel fra hardrocx, de er kjempedeilige å sykle på! Jeg har en slik selv, og den triller raskt avgårde. ;)

Sjekk www.hardrocx.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...