Gå til innhold

Gratulerer med graviditeten!?!

Anbefalte innlegg

Gjest mammamie

Javel, jeg er ikke gravid, hvor har du fått høre det?

Ble gratulert med graviditeten min i går! to ganger faktisk. Problemet er bare at jeg ikke er gravid, har ingen planer om bli gravid!?!

Hva ville dere gjort? Blir forbanna over sånne rykter. Greit nok, det er ikke ett ondsinna rykte, men hvor kommer det fra?

Hvordan ville du reagert? Liker ikke sladder, og spes ikke når jeg er samtaleemne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180456-gratulerer-med-graviditeten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammamie

Det hadde jeg ikke giddet å bli forbanna over. Kunne du ikke bare spørre hvor de har hørt det og snakke med ryktesprederen da?

Har funnet ryktesprederen, men tror ikke hun er rykteskaperen.

Har lyst å ta henne en skrape, men er litt feig..

Kanskje jeg kan gratulere henne neste gang jeg ser henne? Kanskje hun hadde tatt hintet?

Er så lei av sånne sladrekjerringer!! Har lyst å gi henne en lærepenge...

Har funnet ryktesprederen, men tror ikke hun er rykteskaperen.

Har lyst å ta henne en skrape, men er litt feig..

Kanskje jeg kan gratulere henne neste gang jeg ser henne? Kanskje hun hadde tatt hintet?

Er så lei av sånne sladrekjerringer!! Har lyst å gi henne en lærepenge...

Du får kondolere med skilsmissen neste gang du ser henne da... :-p

Jeg ble utsatt for et rykte på gymnaset husker jeg, var noe med meg og kjæresten, husker ikke akkurat hva. Jeg nøstet meg bakover, spurte alle hvor de hadde hørt det og fant frem til rykteutsetteren som fikk seg en real verbal omgang. Hun holdt kjeft etter det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...