sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har en nabo som alltid "låner". I forrige uke kom hun og spurte om terrassevaskeren og dumme meg sa ja som vanlig, i dag gikk jeg bort til henne og ville ha den tilbake, svaret jeg fikk gjorde meg målløs og fly forbannet.. Hun hadde lånt den bort til dattera si!! På toppen av det hele ble hun sur på meg da jeg satte henne litt på plass, jeg sa nok kanskje litt for mye men fikk tatt opp med henne at jeg synes hun kommer litt vel ofte og spør om å få låne ting, mange ganger får jeg ikke tingene tilbake heller som kaffe, sukker og lignende. JEG ER SÅ IRRITERT! men nå er det slutt!! Måtte bare få det ut litt:-) 0 Siter
pasa22 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg syns det bare er koselig hvis en nabo kommer og spør om de kan låne noe, men nå skjer det ytterst sjeldent hos meg så det kan være jeg hadde blitt irritert hvis det skjedde konstant. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Låning er greit hvis det går begge veier! Men kroniske lånere baserer seg på at andre kjøper og at de låner de gangene de trenger det. Og DET er irriterende, for da har de jo aldri noe å låne bort. 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Låning er greit hvis det går begge veier! Men kroniske lånere baserer seg på at andre kjøper og at de låner de gangene de trenger det. Og DET er irriterende, for da har de jo aldri noe å låne bort. ja litt er jo greit, men synes det var frekt å la dattera ta den med seg uten og spørre meg. Det hadde aldri jeg gjort.. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 ja litt er jo greit, men synes det var frekt å la dattera ta den med seg uten og spørre meg. Det hadde aldri jeg gjort.. Nei, låne lånte ting videre er uakseptabelt! Da må en i tilfelle spørre først iallefall. Og så kan en jo bare si at en skal bruke det selv eller har lovet det bort tiln oen andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.