Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått med mens smerter i et par dager, igår oppdaget jeg litt rosa farge på papiret når jeg var på do.I dag var også litt, etter at jeg hadde sex kom det mere blod.... venter mensen på tirsdag. (og den har alltid kommet på samme tidspunkt siden jeg sluttet med pillen i september.) Kan det det festningblødning? Hvordan oppleves den? Jeg hadde virkelig håpet å bli gravid denne måneden. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180472-er-det-mensen-som-har-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eyes never lies

Har hørt om flere som får en liten blødning/spotting selv om de er gravide. Det er fortatt håp!!

Jeg har opplevd det flere ganger. Men det har da i ettertid vist seg at jeg ikke er gravid. Men får håpe at det samme ikke skjer hos deg.

LYKKE TIL:)

Jeg har opplevd det flere ganger. Men det har da i ettertid vist seg at jeg ikke er gravid. Men får håpe at det samme ikke skjer hos deg.

LYKKE TIL:)

Takk for svar. Det er ikke lett dette her..... igår blødde jeg en "tanpong" idag har jeg bare litt spotting, men hvis jeg tar en bomullspinne opp i vagina, kommer det mye friskt blod på den.... hmmmmmmmmmmm. Ingen mens smerter idag. Hvorfor skal alt være så vanskelig ( sitter å drar meg i håret i ren frustrasjon)

Takk for svar. Det er ikke lett dette her..... igår blødde jeg en "tanpong" idag har jeg bare litt spotting, men hvis jeg tar en bomullspinne opp i vagina, kommer det mye friskt blod på den.... hmmmmmmmmmmm. Ingen mens smerter idag. Hvorfor skal alt være så vanskelig ( sitter å drar meg i håret i ren frustrasjon)

Hm..., det hørtes nesten lovende ut. Dersom du trygt kan si at du ikke blør like mye som du pleier eller at det stopper helt opp, ville jeg tatt en test hvis jeg var deg.

Lykke til!!

Hm..., det hørtes nesten lovende ut. Dersom du trygt kan si at du ikke blør like mye som du pleier eller at det stopper helt opp, ville jeg tatt en test hvis jeg var deg.

Lykke til!!

Får vente til i morgen, er så spent. Hadde jeg hatt en test her nå hadde jeg løpt inn og tatt den.......Nå krysser jeg armer og bein, hadde vært så deilig om vi lykkes. Da hadde blitt et desember barn. Kjenner jeg begynner å stresse litt, skal gifte meg mai i 2006, ikke noe særlig å stå høygravid brud.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...