Champagne Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg tror ikke på spøkelser, så hvis noen har en forklaring her, ville jeg blitt glad.. http://p095.ezboard.com/freneesghostsfrm60.showMessage?topicID=1.topic 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Vridde ikke dokka bare på hue? Filmtriks? Ellers er jeg veldig skeptisk til skumle dokker selv. 0 Siter
mAd Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hehe jeg VIL tro på spøkelser, men jeg er av typen som er veldig skeptisk til ting jeg ikke har opplevd selv. Anyway, den dukka tror jeg IKKE på. Dårlig opptak i et mørkt rom, jeg tror ikke et øyeblikk på at det der ikke er et triks 0 Siter
Freya Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Iiiih! Jeg tør ikke å se på engang... Jeg er ultramørkredd. Om jeg tror på? Vet ikke. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hvordan ser jeg filmen? Er det bare jeg som er blind og ikke klarer å se en link jeg skal trykke på på den nettsida? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hvordan ser jeg filmen? Er det bare jeg som er blind og ikke klarer å se en link jeg skal trykke på på den nettsida? Oh, never mind, der fant jeg linken jeg skulle trykke på. Men siden kunne ikke vises da, så da er jeg jo like langt. 0 Siter
Champagne Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Vridde ikke dokka bare på hue? Filmtriks? Ellers er jeg veldig skeptisk til skumle dokker selv. Jeg håper du har rett.. Satser på et triks av noe slag jeg. Dokker er ekle, det har du helt rett i! Og DENNE dokka er noe av det ekleste jeg har sett! http://www.secretcrypt.com/monthly/strange/dec02/clown.htm Den går visst rundt om natta..! 0 Siter
Champagne Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Hvordan ser jeg filmen? Er det bare jeg som er blind og ikke klarer å se en link jeg skal trykke på på den nettsida? Nå skjønner jeg ingenting.. Da jeg så videoen i går vridde den skikkelig på hodet, nå er det såvidt den rører seg.. spooky.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.