Gjest fregnefjes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg har bestillt ei bukse til sønnen min på HM shop.Problemet er at jeg bestillte feil str.prøvde og endre men det gikk bare å endre antall og betalings måte.Noen som veit noe om dette? 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har du sendt ordren? Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har du sendt ordren? Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt. Den er sendt.Faktisk for noen uker siden.Men buksen var utsolgt og kommer ikke før i slutten av mai.Tenkte å endre til en str større for det hadde dem på lager.Men fikk det ikke til. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har du sendt ordren? Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt. Her kan du endre antall og betalings måte var det eneste som stod. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har du sendt ordren? Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt. På ellos har jeg gjort det manger ganger uten promblem 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Den er sendt.Faktisk for noen uker siden.Men buksen var utsolgt og kommer ikke før i slutten av mai.Tenkte å endre til en str større for det hadde dem på lager.Men fikk det ikke til. Da må du nok enten maile dem eller ringe dem. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcustserv 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Da må du nok enten maile dem eller ringe dem. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcustserv Får vel gjøre det på mandag ja 0 Siter
villee Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Er bare å sende en mail til kundeservice hva du vil gjøre om også fikser de det for deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.