Gå til innhold

Hm shop

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg har bestillt ei bukse til sønnen min på HM shop.Problemet er at jeg bestillte feil str.prøvde og endre men det gikk bare å endre antall og betalings måte.Noen som veit noe om dette?

Skrevet

Har du sendt ordren?

Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Har du sendt ordren?

Hvis ikke krysser du av til høyre for varen og klikker oppdater lengre nede på siden, da fjerner du den og kan skrive inn på nytt.

Den er sendt.Faktisk for noen uker siden.Men buksen var utsolgt og kommer ikke før i slutten av mai.Tenkte å endre til en str større for det hadde dem på lager.Men fikk det ikke til.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Har du sendt ordren?

Her kan du endre antall og betalings måte var det eneste som stod.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Har du sendt ordren?

På ellos har jeg gjort det manger ganger uten promblem

Skrevet

Den er sendt.Faktisk for noen uker siden.Men buksen var utsolgt og kommer ikke før i slutten av mai.Tenkte å endre til en str større for det hadde dem på lager.Men fikk det ikke til.

Da må du nok enten maile dem eller ringe dem.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcustserv

Skrevet

Er bare å sende en mail til kundeservice hva du vil gjøre om også fikser de det for deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...