Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er et par som har prøvd å få barn en god stund nå. Jeg har begynnt å legge merke til EL slimet som kommer midt i syklusen, sjekker også med Clear Plan. Jeg er 30 år og har regelmessig syklus på 30 dager.

Denne månden har jeg vært utsatt for svært mye stress. Utslaget på CP kommer vanligvis på dag 16-17, denne gangen kom det på dag 19, jeg anntok derfor at EL ville komme på dag 20. På dag 18., og 19 hadde vi samleie. Dag 20 var samboeren min borte. På dag 21 har jeg STORE mengder EL slim, helt likt rå eggehvitte.

Jeg ble derfor bekymret for at den kom senere enn jeg trodde, men jeg vet at de lever en stund og at det i teorien kan holde.

Spørsmålet mitt er som følgende..

Er det slik at eggløsningen kommer den siste dagen man har EL-slim?!

For meg var det dag 21 i syklusen, på dag 22 var det helt tørt. Jeg er nå på dag 24.

Vi hadde sex på "slimdagen" dag 21. Er det realistisk å tro at dette var EL dagen selvom jeg tolket CP utslaget til å være på dag 19?!

Igjen.. :-) Kan man ha EL slim utenom eggløsningen? Det var definitivt ikke sed og det var litt over 24 timer siden vi hadde hatt sex. Slimet varte i to-tre timer og vi hadde sex en 8 timer etter det?

Dette er veldig detaljert, men lurer veldig på om jeg kan regne siste slimdag som EL?

MVH meg, og takk for en flott spalte!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18049-el-og-el-slim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...