Gå til innhold

opplever å få plutselige smerter i nakken/skulder

Anbefalte innlegg

Gjest nakke og skulderplager
Skrevet

ofte skjer det når jeg er ute og handler, så er det akkurat som nakken låser seg helt. Som om jeg får krampe i den. ofte blir smertene så store at jeg bare må sette meg ned et sted eller ta noe smertestillende.

har tatt røntgen av nakken og de har ikke funnet noe galt.

Flere som plages det samme ?

Skrevet

Jeg var plaget med skikkelige sterke brystsmerter, det var vondt når jeg pustet. Legen fant ut at det var muskulært, og henviste meg til kiropraktor.

Anbefaler deg å oppsøke kiropraktor også.

tigertrollet
Skrevet

Vet ikke hva det er du har, men hvis du har kort muskulatur i nakke/skuldre kan det nok være en fordel å tøye/trene/varme opp muskulaturen jevnlig for å forhindre krampeanfall i kort muskulatur.

Gjest this is a signature
Skrevet

Du bør nok oppsøkr kiropraktor, som nevnt, hvis smerte-anfallene vedvarer/ikke gir seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...