Gjest nakke og skulderplager Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 ofte skjer det når jeg er ute og handler, så er det akkurat som nakken låser seg helt. Som om jeg får krampe i den. ofte blir smertene så store at jeg bare må sette meg ned et sted eller ta noe smertestillende. har tatt røntgen av nakken og de har ikke funnet noe galt. Flere som plages det samme ? 0 Siter
Freya Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg var plaget med skikkelige sterke brystsmerter, det var vondt når jeg pustet. Legen fant ut at det var muskulært, og henviste meg til kiropraktor. Anbefaler deg å oppsøke kiropraktor også. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Vet ikke hva det er du har, men hvis du har kort muskulatur i nakke/skuldre kan det nok være en fordel å tøye/trene/varme opp muskulaturen jevnlig for å forhindre krampeanfall i kort muskulatur. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du bør nok oppsøkr kiropraktor, som nevnt, hvis smerte-anfallene vedvarer/ikke gir seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.