Gå til innhold

Skriiik! Valla seiler opp i APs sentralstyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med Jens "Steklov" Stoltenberg som gjenvalgt leder i AP knyttes nå enda tettere bånd til morkaken LO gjennom valget av Gerd Liv Valla inn i Sentralstyret.

«-Mens det frem til nå har vært seks stortingsrepresentaner i APs sentralstyre, består det nye senteralstyret av dobbelt så mange som kan komme inn på Stortinget etter høstens valg.-», skriver Kjetil Løset til Nettavisen.

Makt og avmakt i de berømte korridorer, mine venner, politisk innavl og nepotisme. Det norske demokratiet seiler inn i minelagt farvann når en kommunist i Armani-dress inngår politisk ekteskap med Stalins stedatter. Så trist at Håkon Lie måtte oppleve dette.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

17

• Prozak

17

• sheba

2

• Spirello

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*grøsser*

tror jeg emigrerer om de vinner valget:-)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Flott!

Det at sertfiserte dol-gærninger er imot, tyder på at dette er en god ting!

Skrevet

*grøsser*

De står faktisk for mye DU også vil ha nytte av...

Skrevet

Sikkert noe der også som med de fleste partier, men liker ikke AP, sånn er det bare..

De viktigste sakene for meg harmonerer ikke med deres syn:-)

Skrevet

Flott!

Det at sertfiserte dol-gærninger er imot, tyder på at dette er en god ting!

Kommunismen kan aldri bli en god til for deg og meg i 2005, pysj. Du vil kanskje ikke merke det før de tar fra deg lørdagspilsen og tippekampen, men du vil definitivt merke det når du står i rasjoneringskø for en kupong til livsopphold.

Du burde lese Dostojevskis "Idioten", pysj, den handler om en som var så godtroende at han døde av det.

Skrevet

Ja? For eksempel?

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Kommunismen kan aldri bli en god til for deg og meg i 2005, pysj. Du vil kanskje ikke merke det før de tar fra deg lørdagspilsen og tippekampen, men du vil definitivt merke det når du står i rasjoneringskø for en kupong til livsopphold.

Du burde lese Dostojevskis "Idioten", pysj, den handler om en som var så godtroende at han døde av det.

Beklager, men du er så utdatert at det bare er trist. Å argumentere "mot kommunismen" i norge i 2005, er litt som å sloss mot heksebrenning.

Oops, sorry, du har jo ingen argumenter å komme med, det glemte jeg.

Skrevet

Beklager, men du er så utdatert at det bare er trist. Å argumentere "mot kommunismen" i norge i 2005, er litt som å sloss mot heksebrenning.

Oops, sorry, du har jo ingen argumenter å komme med, det glemte jeg.

Slett ikke, kummunismen i Norge (ned stor N fortsatt) er slett ikke død, den skjuler seg idag i bak masker og politiske etiketter som selger, jfr. "fred, solidaritet, ikke-vold og nei til atomvåpen i Vesten"

Ingen har tatt noe reelt oppgjør med kommunismen etter Berlinmurens fall, og Lund-kommisjonen har låst og parkert enhver kritisk røst i forhold til dette. Dermed kan den totalitære familien få sin renessanse gjennom folks likegladhet og historieløshet.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Slett ikke, kummunismen i Norge (ned stor N fortsatt) er slett ikke død, den skjuler seg idag i bak masker og politiske etiketter som selger, jfr. "fred, solidaritet, ikke-vold og nei til atomvåpen i Vesten"

Ingen har tatt noe reelt oppgjør med kommunismen etter Berlinmurens fall, og Lund-kommisjonen har låst og parkert enhver kritisk røst i forhold til dette. Dermed kan den totalitære familien få sin renessanse gjennom folks likegladhet og historieløshet.

Jeg legger merke til at du mangler argumenter.

Har bare ett råd: Våkn opp - dette er 2005! Forhold deg til verden slik den er, ikke slik den var for 50 år siden.

Skrevet

Sikkert noe der også som med de fleste partier, men liker ikke AP, sånn er det bare..

De viktigste sakene for meg harmonerer ikke med deres syn:-)

Hvilken saker da?

Skrevet

*grøsser*

Hvis Frp. skal i regjering så flytter jeg i hvert fall. Jeg kommer til å slåss hardt for å få Stoltenberg som statsminister eller Ap som ledende i regjering helst alene, men alternativt med SV.

Skrevet

Akkurat der er jeg faktisk enig. Det er en skam. Det var ille nok at en stalinist-faen som Valla er LO-leder.

(venter spent på hva slags barnslige personangrep som kommer som svar på dette...)

"....................................."

Skrevet

Jeg legger merke til at du mangler argumenter.

Har bare ett råd: Våkn opp - dette er 2005! Forhold deg til verden slik den er, ikke slik den var for 50 år siden.

Det nytter ikke å overbevise Kahn om at det ikke er en gjeng kommunister og islamister som bare venter på å overta verden, spise barna våre, voldta kvinnene etc. Det er et standard trekk ved klassisk paranoia: Ingen argumenter eller fornuft trenger gjennom :-)

Skrevet

Det er da ikke noe spesiellt. Det er da omtrent ingen politiske partier som bare har idiotiske standpunkter. De aller fleste har noe som folk flest er enige i, uten at det betyr at politikken deres er ok.

"...................................."

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Akkurat der er jeg faktisk enig. Det er en skam. Det var ille nok at en stalinist-faen som Valla er LO-leder.

(venter spent på hva slags barnslige personangrep som kommer som svar på dette...)

Apropos barnslige person-angrep. Les setningen som står foran parantesen din en gang til....

Skrevet

Apropos barnslige person-angrep. Les setningen som står foran parantesen din en gang til....

"Apropos barnslige person-angrep. Les setningen som står foran parantesen din en gang til...."

Ja? Er det noe du ikke forståt? Må jeg definere hva et personangrep her inne er for deg? Det er å angripe personlige ting ved en meddebattant, eller å gå til verbalt angrep - det kan være ganske mye forskjellig. Å komme med en karakteristikk av en kjent og profilert mediaperson er IKKE et personangrep i et forum som dette.

Noe mer du lurte på?

(forøvrig er det da hevet over enhver tvil at Valla er en gammel stalinist mm., som bl.a så på Pol Pot-regimet som et utopia)

".................................."

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

"Apropos barnslige person-angrep. Les setningen som står foran parantesen din en gang til...."

Ja? Er det noe du ikke forståt? Må jeg definere hva et personangrep her inne er for deg? Det er å angripe personlige ting ved en meddebattant, eller å gå til verbalt angrep - det kan være ganske mye forskjellig. Å komme med en karakteristikk av en kjent og profilert mediaperson er IKKE et personangrep i et forum som dette.

Noe mer du lurte på?

(forøvrig er det da hevet over enhver tvil at Valla er en gammel stalinist mm., som bl.a så på Pol Pot-regimet som et utopia)

Så etter din personlige definisjon (jeg visste ikke det var den vi forholdt oss til), er det altså bedre å komme med personangrep på folk som ikke har anledning til å forsvare seg?

Det er fristende å kalle deg en sutrete, snørrete bleieunge - som ikke er et personangrep hvis jeg skjønner din definisjon riktig, da det er hevet over enhver tvil at du engang var nettopp det.

Skrevet

Så etter din personlige definisjon (jeg visste ikke det var den vi forholdt oss til), er det altså bedre å komme med personangrep på folk som ikke har anledning til å forsvare seg?

Det er fristende å kalle deg en sutrete, snørrete bleieunge - som ikke er et personangrep hvis jeg skjønner din definisjon riktig, da det er hevet over enhver tvil at du engang var nettopp det.

"Det er fristende å kalle deg en sutrete, snørrete bleieunge - som ikke er et personangrep hvis jeg skjønner din definisjon riktig"

For all del, hvis det gir deg glede.

Du har forøvrig ikke skjønt det. En offentlig person er ikke en privat person i en slik sammenheng, ergo er det ikke personangrep å diskutere kongen, statsministeren, Bush eller Valla.

Offentlige personer faller ikke under samme kategori som andre privatpersoner man diskuterer med her inne. Er du uenig i det, så er det din sak, men slikt er det nå engang. Hele verden er stort sett slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...