Champagne Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Ha! Jeg har tippet jente alle tre gangen, og det ble det! Henning Hai Lee spådde gutt på krompen, så jente på Märtha (flink da gitt..) og så gutt nå sist. Hele mannen er en stor løgn! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Han spådde meg for et par uker siden og jeg skal love deg at hele han er bare en flopp... Han hadde ikke peiling. 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 nei ikke mye som er rett der:-) Har ikke noe tro på han der jeg. 0 Siter
collins Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Henning Hai Lee er en svindler, som alle seriøse astrologer tar avstand fra. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Han spådde meg for et par uker siden og jeg skal love deg at hele han er bare en flopp... Han hadde ikke peiling. spådde han noe positivt eller? De tør vel ikke å si det om det ikke er noe positivt de ser for seg tenker jeg 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 spådde han noe positivt eller? De tør vel ikke å si det om det ikke er noe positivt de ser for seg tenker jeg Han sa jeg hadde tre unger og det stemmer jo men ellers så var det bare surr 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Han sa jeg hadde tre unger og det stemmer jo men ellers så var det bare surr Hvem er han? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hvem er han? En kineser som har bodd her i landet en evighet. Kjendis fra tv og aviser pga at han kan spå. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 En kineser som har bodd her i landet en evighet. Kjendis fra tv og aviser pga at han kan spå. Ok jeg har liten interesse for slikt. Tror ikke det går an å spå om barns kjønn osv. Hvorfor skulle det være så viktig for oss om Martha og Ari for gutt neste gang? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ok jeg har liten interesse for slikt. Tror ikke det går an å spå om barns kjønn osv. Hvorfor skulle det være så viktig for oss om Martha og Ari for gutt neste gang? Det er i hvert fall akkurat det samme for meg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det er i hvert fall akkurat det samme for meg. Håper at det er det samme for dem også 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Min søster fødte sitt femte barn i går, og da hun for nesten ni mnd siden fortalte at hun var gravid, så sa jeg med det samme at dette er en jente, og det var det jammen. Synsk, ikke sant? he he. Men så er det jo 50 prosent sjanse for at man får rett da.. Min søster har forøvrig 3 gutter og en jente fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.