Gå til innhold

Henning Hai Lee "spådde" at Märtha fikk gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha! Jeg har tippet jente alle tre gangen, og det ble det!

Henning Hai Lee spådde gutt på krompen, så jente på Märtha (flink da gitt..) og så gutt nå sist.

Hele mannen er en stor løgn!

Skrevet

Han spådde meg for et par uker siden og jeg skal love deg at hele han er bare en flopp... Han hadde ikke peiling.

Skrevet

nei ikke mye som er rett der:-)

Har ikke noe tro på han der jeg.

Skrevet

Henning Hai Lee er en svindler, som alle seriøse astrologer tar avstand fra.

Gjest Timari
Skrevet

Han spådde meg for et par uker siden og jeg skal love deg at hele han er bare en flopp... Han hadde ikke peiling.

spådde han noe positivt eller?

De tør vel ikke å si det om det ikke er noe positivt de ser for seg tenker jeg

Skrevet

spådde han noe positivt eller?

De tør vel ikke å si det om det ikke er noe positivt de ser for seg tenker jeg

Han sa jeg hadde tre unger og det stemmer jo men ellers så var det bare surr

Skrevet

Han sa jeg hadde tre unger og det stemmer jo men ellers så var det bare surr

Hvem er han?

Skrevet

Hvem er han?

En kineser som har bodd her i landet en evighet. Kjendis fra tv og aviser pga at han kan spå.

Skrevet

En kineser som har bodd her i landet en evighet. Kjendis fra tv og aviser pga at han kan spå.

Ok jeg har liten interesse for slikt. Tror ikke det går an å spå om barns kjønn osv. Hvorfor skulle det være så viktig for oss om Martha og Ari for gutt neste gang?

Skrevet

Ok jeg har liten interesse for slikt. Tror ikke det går an å spå om barns kjønn osv. Hvorfor skulle det være så viktig for oss om Martha og Ari for gutt neste gang?

Det er i hvert fall akkurat det samme for meg.

Skrevet

Det er i hvert fall akkurat det samme for meg.

Håper at det er det samme for dem også:)

Skrevet

Min søster fødte sitt femte barn i går, og da hun for nesten ni mnd siden fortalte at hun var gravid, så sa jeg med det samme at dette er en jente, og det var det jammen. Synsk, ikke sant? he he. Men så er det jo 50 prosent sjanse for at man får rett da.. Min søster har forøvrig 3 gutter og en jente fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...