Gjest haster! Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Just in case you are licensee of your interested character same as our company, we are very appreciated to doing business with you in special price. Therefore, please check if you are not licensee, Are there any licensee of your interested characters in your country??? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Whaaaat? Enten har jeg drukket for mye vin...eller saa har skribenten av dette aandsverket gjort det! 0 Siter
Gjest haster! Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Whaaaat? Enten har jeg drukket for mye vin...eller saa har skribenten av dette aandsverket gjort det! ja, og derfor lurer je på- kan DU oversette dette for meg? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 jeg fatter jo meningen...nesten. Men aa oversette det til normal norsk ( eller engelsk) det klarer jeg ikke...ikke naa ihvertfall. det er ihvertfall ikke skrevet av en edru englender? Ire kanskje? 0 Siter
Gjest haster! Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 jeg fatter jo meningen...nesten. Men aa oversette det til normal norsk ( eller engelsk) det klarer jeg ikke...ikke naa ihvertfall. det er ihvertfall ikke skrevet av en edru englender? Ire kanskje? jeg fatter ikke meningen og det er problemet....det er forresten skrevet fra ei dame i asia...ehhh...hva er meningen da? Jeg falt ut etterhvert.. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 jeg fatter ikke meningen og det er problemet....det er forresten skrevet fra ei dame i asia...ehhh...hva er meningen da? Jeg falt ut etterhvert.. Well,hvis du er lisensholder ( eller har lisens i hva det naa er) og deler interessen??/moralen/ideen/ deres saa er de interresert i aa gjoere forrewtninger med deg... til redusert pris Tror nok jeg ville styrt unna den forretningsideen. Paa den annen side, en hel mengde serioese UK firmaer har flyttet alle kommunikasjonscentre til India....hvis vi ringer nr opplysning havner vi der, togtider etc...firmaet kan vaere seriost nok. 0 Siter
Gjest haster! Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Well,hvis du er lisensholder ( eller har lisens i hva det naa er) og deler interessen??/moralen/ideen/ deres saa er de interresert i aa gjoere forrewtninger med deg... til redusert pris Tror nok jeg ville styrt unna den forretningsideen. Paa den annen side, en hel mengde serioese UK firmaer har flyttet alle kommunikasjonscentre til India....hvis vi ringer nr opplysning havner vi der, togtider etc...firmaet kan vaere seriost nok. Det var det jeg trodde, men falt litt ut av meningen...Er vel en del skriveleifer der? men asia-engelsk er vel like dårlig skrevet som snakket,hehe.... Takk skal du ha.:0) 0 Siter
noami Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ville ikke gjort forretninger med noen som skriver så elendig engelsk og som attpåtil bruker hele tre spmtegn på slutten....om det ikke er deg sm har lagt det til.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.