Gjest msn venner Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hvilken sider kan jeg gå på for å finne utenlandske chattevenner 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 på msn må du vel vite adressen tror jeg, prøv icq om du leter etter noe spesielt:-) han fant meg på icq og jeg svever om dagen:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 på msn må du vel vite adressen tror jeg, prøv icq om du leter etter noe spesielt:-) han fant meg på icq og jeg svever om dagen:-) Fortell! *nysgjerrig* 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Fortell! *nysgjerrig* Antonio sover her ved min side, stakkars sliten mann etter jobb og MEG!!! hahaha han skal være i norge i to år, heldig jeg som ble kjent før han måtte dra.. han har til og med betalt halve turen til napoli sammen med ham i september:-) + 3 barn!! hadde en mistillit til italienere før dette skjedde:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Antonio sover her ved min side, stakkars sliten mann etter jobb og MEG!!! hahaha han skal være i norge i to år, heldig jeg som ble kjent før han måtte dra.. han har til og med betalt halve turen til napoli sammen med ham i september:-) + 3 barn!! hadde en mistillit til italienere før dette skjedde:-) Hmmm..skjønte ikke helt.. Fant han deg på icq og så har han flyttet til Norge til deg? Og nå skal han dra igjen om to år? *forvirret* :-) 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Hmmm..skjønte ikke helt.. Fant han deg på icq og så har han flyttet til Norge til deg? Og nå skal han dra igjen om to år? *forvirret* :-) hehehe han fant meg her, og jobber for et firma som leverer maskiner til fabrikker her:-) han bor her i byen i 2 år til ... det gir oss muligheten til og finne ut av ting, samtidig har han spandert en tur på oss i september til napoli!! jeg svever:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.