Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig

Hei!

Jeg har etter en tids prøving, begynt å måle morgentemperatur, se etter EL-slim og kjenne etter kroppens signaler på at eggløsning er på gang. Jeg har lest en del om at livmortappen endrer seg i løpet av syklusen (så også at du svarte lenger nede at dette var et usikkert tegn), men jeg gjør det nå likevel.

Siden dette er den første syklusen jeg kjenner etter, så vet jeg ikke helt hvordan de forskjellige stadiene føles ut, og det er egentlig heller ikke dette jeg lurer på. Men, de siste dagene har den gått fra å være glatt til å bli "knudrete"/ha små kuler. Hva kan dette være? Har ikke lest noe som helst om en slik forandring, og blir litt engstelig for om det kan være noe galt.

Jeg tenker selvfølgelig at noe farlig nok ikke ville oppstå så fort, men jeg klarer liksom ikke å la være å lure likevel. Ville derfor være svært takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18053-livmortappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...