Gå til innhold

Analyse av kontaktannonser

Anbefalte innlegg

Gjest Evaline

Jeg har etter å ha studert forskjellige kontaktannonser på internett, stusset litt over følgende gjengangere av tekster: "Ønsker å møte en nevenyttig mann". Slik jeg ser det så trenger denne damen en gratis oppussing av huset sitt. Er ikke dette litt kynisk? Jeg ville heller ha betalt en snekker istedenfor å være i takknemlighetsgjeld overfor han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180531-analyse-av-kontaktannonser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest preziz

Går vel an å slå to fluer i ett smekk:) Må selv si at jeg har sansen handy men og ikke fordi at jeg har bruk for oppusning, men at det er litt mandig med menn som er allsidig. Kontor rotter er ingenting for meg:)

Likevel viser det seg at menn med selvsikkerhet, makt, høy status, og penger, er de som har sterkest innflytelse på kvinner, og disse jobber som regel ut fra et kontor.

Annonse

Da jeg trengte hjelp på badet mitt sjekket jeg opp en utrolig sexy handy man som fikset det jeg ba om. ;o)

Jo, jeg vil gjerne ha en handy man, heller det enn en med 10 tommeltotter som heller skriver kjærlighetsbrev enn å være praktisk av seg.

Jeg vil gjerne ha begge deler :o)

Det kommer an på hvor forelska jeg er det :o)

Selvfølgelig, men jeg ser bare ikke for meg at jeg skal komme til å falle for en mann som aldri har fått møkk unger neglene eller har tatt i en hammer...

Men jeg ser ikke bort fra at jeg komme til å svelge svære kameler her! :o)

Gjest Maneater

Da jeg trengte hjelp på badet mitt sjekket jeg opp en utrolig sexy handy man som fikset det jeg ba om. ;o)

Jo, jeg vil gjerne ha en handy man, heller det enn en med 10 tommeltotter som heller skriver kjærlighetsbrev enn å være praktisk av seg.

Ble det slutt da han ble ferdig med jobben? ;)

Enig med Lillemus ;)

Annonse