Gå til innhold

Når Mârta og Ari får en gutt ........

Anbefalte innlegg

Gjest Synes de har valgt kule navn jeg
Skrevet

Dersom M&A får en gutt hva tror dere han skal hete. Ha lest at de er spådd barn nr.3 allerede om 1,5 år og da blir det en gutt.....

Navneforslag.....

Skrevet

Harry-Bjarne

eller

Bjarte Djallmarr

Sorry, innlegget havnet feil.

Bitis Gabonica
Skrevet

Det tør jeg nesten ikke tenke på, de navnene de har gitt sine allererde fødte barn tatt i betraktning ;-)

Skrevet

Jeg gjetter på Olav Maximillian.

Vet du, akkurat det hadde jeg tenkt å foreslå. Helt seriøst.

Skrevet

Vet du, akkurat det hadde jeg tenkt å foreslå. Helt seriøst.

Hehe, det var snålt.

Jeg tok utgangspunkt i at jeg ikke synes at de to navnene døtrene har passer sammen stilmessig. Videre skulle det første navnet være kort og enkelt (og gjerne et familienavn), mens navn nummer to skulle så jålete som mulig.

Skrevet

Hehe, det var snålt.

Jeg tok utgangspunkt i at jeg ikke synes at de to navnene døtrene har passer sammen stilmessig. Videre skulle det første navnet være kort og enkelt (og gjerne et familienavn), mens navn nummer to skulle så jålete som mulig.

Nettopp!

Gjest mye jeg ikke vet
Skrevet

Jeg gjetter på Olav Maximillian.

jeg trodde maximillian var jentenavn...

Skrevet

jeg trodde maximillian var jentenavn...

Da tok du feil. Maximilian er et tysk overklassenavn. For såvidt synes jeg Olav Maximilian ville passe bra,men tviler på at de spør meg hvis den stund kommer.

Gjest mye jeg ikke vet
Skrevet

Da tok du feil. Maximilian er et tysk overklassenavn. For såvidt synes jeg Olav Maximilian ville passe bra,men tviler på at de spør meg hvis den stund kommer.

"kjenner" en jente som kalles for maxi, er fra tyskland. trodde hun het maximilian. Må sjekke det opp, kanskje det kan være maximiliane da..?

Gjest Men de får ingen gutter
Skrevet

Kong Valemon

eller

Espen Askeladd ?

Eller kanskje en av de tre muskterer: Artemis?

Skrevet

Enn om du klarte å skrive Märtha riktig... *djises*

Trykk bare på tøddeltasten, uten å være borti shift/alt etc. Og få med deg h'en...

Gjest baremei
Skrevet

LOL!

Ove Othello?

Jepp, der har vi sønn nr. 2 ;oD

Harald Michelangelo og Ove Othello-rett og seltt perfekt!! hehe

Gjest dårlig selvtillit?
Skrevet

Enn om du klarte å skrive Märtha riktig... *djises*

Trykk bare på tøddeltasten, uten å være borti shift/alt etc. Og få med deg h'en...

Hva om du kunne skrive Jesus riktig?

Skrevet

"kjenner" en jente som kalles for maxi, er fra tyskland. trodde hun het maximilian. Må sjekke det opp, kanskje det kan være maximiliane da..?

Tviler på at hun heter Maximilian siden det er et guttenavn, men er lite kjent i Tyskland så..........om det kan være begge deler.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...