Gjest Synes de har valgt kule navn jeg Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Dersom M&A får en gutt hva tror dere han skal hete. Ha lest at de er spådd barn nr.3 allerede om 1,5 år og da blir det en gutt..... Navneforslag..... 0 Siter
org Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Elvis Djiovanni. Harry-Bjarne eller Bjarte Djallmarr 0 Siter
org Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Harry-Bjarne eller Bjarte Djallmarr Sorry, innlegget havnet feil. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det tør jeg nesten ikke tenke på, de navnene de har gitt sine allererde fødte barn tatt i betraktning ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg gjetter på Olav Maximillian. Vet du, akkurat det hadde jeg tenkt å foreslå. Helt seriøst. 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Vet du, akkurat det hadde jeg tenkt å foreslå. Helt seriøst. Hehe, det var snålt. Jeg tok utgangspunkt i at jeg ikke synes at de to navnene døtrene har passer sammen stilmessig. Videre skulle det første navnet være kort og enkelt (og gjerne et familienavn), mens navn nummer to skulle så jålete som mulig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hehe, det var snålt. Jeg tok utgangspunkt i at jeg ikke synes at de to navnene døtrene har passer sammen stilmessig. Videre skulle det første navnet være kort og enkelt (og gjerne et familienavn), mens navn nummer to skulle så jålete som mulig. Nettopp! 0 Siter
Gjest mye jeg ikke vet Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg gjetter på Olav Maximillian. jeg trodde maximillian var jentenavn... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 jeg trodde maximillian var jentenavn... Da tok du feil. Maximilian er et tysk overklassenavn. For såvidt synes jeg Olav Maximilian ville passe bra,men tviler på at de spør meg hvis den stund kommer. 0 Siter
Gjest mye jeg ikke vet Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Da tok du feil. Maximilian er et tysk overklassenavn. For såvidt synes jeg Olav Maximilian ville passe bra,men tviler på at de spør meg hvis den stund kommer. "kjenner" en jente som kalles for maxi, er fra tyskland. trodde hun het maximilian. Må sjekke det opp, kanskje det kan være maximiliane da..? 0 Siter
Gjest Men de får ingen gutter Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Kong Valemon eller Espen Askeladd ? Eller kanskje en av de tre muskterer: Artemis? 0 Siter
ariadne Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Sikkert Harald Michelangelo LOL! Ove Othello? 0 Siter
Gjest blurp Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Enn om du klarte å skrive Märtha riktig... *djises* Trykk bare på tøddeltasten, uten å være borti shift/alt etc. Og få med deg h'en... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 LOL! Ove Othello? Jepp, der har vi sønn nr. 2 ;oD Harald Michelangelo og Ove Othello-rett og seltt perfekt!! hehe 0 Siter
Gjest dårlig selvtillit? Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Enn om du klarte å skrive Märtha riktig... *djises* Trykk bare på tøddeltasten, uten å være borti shift/alt etc. Og få med deg h'en... Hva om du kunne skrive Jesus riktig? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 "kjenner" en jente som kalles for maxi, er fra tyskland. trodde hun het maximilian. Må sjekke det opp, kanskje det kan være maximiliane da..? Tviler på at hun heter Maximilian siden det er et guttenavn, men er lite kjent i Tyskland så..........om det kan være begge deler....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.