Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det må bli ganske private definisjoner egentlig. Jeg er ikke i tvil om hvem som har vært mest uhøflig og uforskammet mot meg, men velger å ikke si det. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 jeg har mine favoritter men for å ikke lage bråk her så velger jeg å holde munn 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 De som svarer kjipt uten sitt eget nick. Jeg har tilgode å få en skikkelig nedlatende bemerkning fra en av de faste med nick. Men så er det noen nick som går over streken også. Plager som regel ikke meg ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det ville jeg ikke finne på å skrive her - men har én helt klar kandidat + noen i klassen under. (I tillegg til de som ikke tør bruke egne nick når de ikke benytter seg av god, gammal folkeskikk da.) 0 Siter
tonie Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste. 0 Siter
Gjest 1000 og EN nick Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 oj det er mange det. Tror ikke at jeg skal ramse opp alle sammen en gang 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone. Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone. Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden..... Jeg har opplevd det livligere her inne ja. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg har opplevd det livligere her inne ja. Ja det mangler noe....eller rettere sagt - noen! 0 Siter
frosken Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone. Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden..... Enig med deg. Synes det er mer spennende når meningsutvekslingene ikke blir altfor "polerte". (Får tiåringen være litt lenger ute forresten?) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 ...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone. Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden..... Jeg er helt enig med deg i at den sy(rødvins)klubbstemningen her er ganske kjedelig i forhold til før. Det mangler dem som greier å være livlige i diskusjon. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Enig med deg. Synes det er mer spennende når meningsutvekslingene ikke blir altfor "polerte". (Får tiåringen være litt lenger ute forresten?) ...vi får ta ute-tiden til uka, akkurat nå er hun hos pappaen sin så vi har ikke fått diskutert det enda....! Poenget er å få henne til å forstå at hun må gjøre en seriøs innsats selv mht å komme seg i seng før midnatt hvis utetiden strekkes...:-) 0 Siter
Gjest signerer Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste. . 0 Siter
Gjest blurp Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste. Enig. 0 Siter
Gjest signerere også! Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste. !! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Uhøflig er litt uinteressant. Dummest derimot, der er det mange kandidater. 0 Siter
collins Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste. Ordekvilibrisme er ikke det samme som mangel på høflighet, men jeg skjønner at noen enkle hjerner har problemer med hans flotte og ironiske språk. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ordekvilibrisme er ikke det samme som mangel på høflighet, men jeg skjønner at noen enkle hjerner har problemer med hans flotte og ironiske språk. Har Mr. Kahn et flott og ironisk språk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.