Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

4

• MsSophie

3

• sheba

3

• collins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det må bli ganske private definisjoner egentlig. Jeg er ikke i tvil om hvem som har vært mest uhøflig og uforskammet mot meg, men velger å ikke si det.

Gjest Timari
Skrevet

jeg har mine favoritter men for å ikke lage bråk her så velger jeg å holde munn

Skrevet

De som svarer kjipt uten sitt eget nick. Jeg har tilgode å få en skikkelig nedlatende bemerkning fra en av de faste med nick.

Men så er det noen nick som går over streken også. Plager som regel ikke meg ;o)

Skrevet

Det ville jeg ikke finne på å skrive her - men har én helt klar kandidat + noen i klassen under.

(I tillegg til de som ikke tør bruke egne nick når de ikke benytter seg av god, gammal folkeskikk da.)

Skrevet

Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste.

Gjest 1000 og EN nick
Skrevet

oj det er mange det. Tror ikke at jeg skal ramse opp alle sammen en gang

Skrevet

...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone.

Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden.....

Skrevet

...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone.

Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden.....

Jeg har opplevd det livligere her inne ja.

Skrevet

Jeg har opplevd det livligere her inne ja.

Ja det mangler noe....eller rettere sagt - noen!

Skrevet

Enig med deg. Synes det er mer spennende når meningsutvekslingene ikke blir altfor "polerte".

(Får tiåringen være litt lenger ute forresten?)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at den sy(rødvins)klubbstemningen her er ganske kjedelig i forhold til før. Det mangler dem som greier å være livlige i diskusjon.

Skrevet

Enig med deg. Synes det er mer spennende når meningsutvekslingene ikke blir altfor "polerte".

(Får tiåringen være litt lenger ute forresten?)

...vi får ta ute-tiden til uka, akkurat nå er hun hos pappaen sin så vi har ikke fått diskutert det enda....!

Poenget er å få henne til å forstå at hun må gjøre en seriøs innsats selv mht å komme seg i seng før midnatt hvis utetiden strekkes...:-)

Gjest signerer
Skrevet

Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste.

.

Skrevet

Enig.

Gjest signerere også!
Skrevet

!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Uhøflig er litt uinteressant.

Dummest derimot, der er det mange kandidater.

Skrevet

Ordekvilibrisme er ikke det samme som mangel på høflighet, men jeg skjønner at noen enkle hjerner har problemer med hans flotte og ironiske språk.

Skrevet

Ordekvilibrisme er ikke det samme som mangel på høflighet, men jeg skjønner at noen enkle hjerner har problemer med hans flotte og ironiske språk.

Har Mr. Kahn et flott og ironisk språk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...