Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var jeg litt i tvil, for det var mange gode kandidater. Jeg kom fram til at jeg nok synes Hr Kahn er den verste.

Hvorfor synes du det? Er alle som tar igjen med deg uhøflige? Kom gjerne med eksempler.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

4

• MsSophie

3

• sheba

3

• collins

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har Mr. Kahn et flott og ironisk språk?

Det er ikke mange her inne som har sånn bredde i språket sitt som han.

Når han kombinerer det med en imponerende kunnskapsrikdom, så må det bli bra.

Skrevet

Dette har du betalt for å skrive...

Skrevet

Hvorfor synes du det? Er alle som tar igjen med deg uhøflige? Kom gjerne med eksempler.

Hvorfor det? Er ikke det greit å komme med synspunkter?

Gjest bare så det er sagt
Skrevet

Å si at noen er kunnskapsrike kan bunne i egen mangel på kunnskap. Kahn er ensporet, vrangsynt og virker slett ikke kunnskapsrik.

Skrevet

Hvorfor det? Er ikke det greit å komme med synspunkter?

Be my guest.

Skrevet

Å si at noen er kunnskapsrike kan bunne i egen mangel på kunnskap. Kahn er ensporet, vrangsynt og virker slett ikke kunnskapsrik.

Hvem er du til å dømme eller bedømme det?

Skrevet

Dette har du betalt for å skrive...

Jeg trenger nok ikke prostituere meg.;-)

Skrevet

Hvem er du til å dømme eller bedømme det?

Man kan nok ikke unngå å få med seg noen av innleggene dine innimellom.

Skrevet

Man kan nok ikke unngå å få med seg noen av innleggene dine innimellom.

Du unngår spørsmålet: hvem er du til å bedømme hvorvidt jeg er trangsynt og kunnskapsløs. Hva har du bidratt med i diskusjonene som kan kjøre frem sånne påstander?

Hvis du vet forskjellige ting så mye bedre enn jeg, føler du ikke et visst ansvar for å bidra til å lede meg inn på riktig spor? Jeg er lutter øre.

Skrevet

Du unngår spørsmålet: hvem er du til å bedømme hvorvidt jeg er trangsynt og kunnskapsløs. Hva har du bidratt med i diskusjonene som kan kjøre frem sånne påstander?

Hvis du vet forskjellige ting så mye bedre enn jeg, føler du ikke et visst ansvar for å bidra til å lede meg inn på riktig spor? Jeg er lutter øre.

"Hvis du vet forskjellige ting så mye bedre enn jeg, føler du ikke et visst ansvar for å bidra til å lede meg inn på riktig spor?"

Nei.

Logitechmusa
Skrevet

Det fine med diskusjonsforum på internett er etter min mening at du ikke MÅ noe som helst, det er helt uforpliktende både å delta og vurdere hva man vil delta med.

Skrevet

...hvem som er mes uhøflig skal jeg ikke uttale meg om, men en ting er sikkert - det blir mye mer liv når ikke alle til enhver tid holder seg til god takt og tone.

Nå for tiden er det mest pludring og rødvinsskåling her inne,noe hvertfall jeg finner usigelig kjedelig i lengden.....

Jeg er helt enig.

Skrevet

Som tar igjen med meg? Kan ikke huske at du har gjort det, men jeg har lagt merke til at du har lett for å ty til hersketeknikker når du diskuterer. Det synes jeg er forbaska unødvendig når man er så skrivefør som du er. Gode argumeter burde holde i massevis.

Skrevet

Mr.Kahn

Hvorfor det da? jeg synes Mr Kahn bare har sterke meninger jeg.

Har ikke opplevd noe negativt fra den kanten.

agenda1365380847
Skrevet

Hvorfor det da? jeg synes Mr Kahn bare har sterke meninger jeg.

Har ikke opplevd noe negativt fra den kanten.

Det er uhøflig å ikke lytte/lese hva andre mener og tenker i en diskusjon. Mr.Kahn skjeller som regel bare ut alle som ikke er enige med ham og kaller dem kommunister.

Skrevet

Det er uhøflig å ikke lytte/lese hva andre mener og tenker i en diskusjon. Mr.Kahn skjeller som regel bare ut alle som ikke er enige med ham og kaller dem kommunister.

det kan til tider bli ganske iherdige diskusjoner her inne ja, det er jeg enig i..

Men til og provosere er han vel ikke den eneste

:-)

agenda1365380847
Skrevet

det kan til tider bli ganske iherdige diskusjoner her inne ja, det er jeg enig i..

Men til og provosere er han vel ikke den eneste

:-)

Jeg har opplevd ham som den mest uhøflige, og har trekt meg ut av diskusjoner med han fordi han er så påståelig og bare skjeller ut andre.

Skrevet

Jeg har opplevd ham som den mest uhøflige, og har trekt meg ut av diskusjoner med han fordi han er så påståelig og bare skjeller ut andre.

har nok gått glipp av de verste diskusjonene jeg da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...