Gjest bekymretj17 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hei. Jeg er en jente på 17 år og er veldig bekymret for jeg har funnet en liten hard klump i brystet. Den ligger rett over brystvorten og er på størrelse med en ert. Jeg kan bare kjenne den hvis jeg bevisst leter etter den og den er øm når jeg trykker på den. Hva kan dette være? jeg har hørt at det er svært uvanlig å oppdage eventuelle kreftklumper i så ung alder. håper noen kan svare mvh bekymret 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 kan det være en kvise? et hår som har kommet i veien og blitt en verkebyll? kjenn etter og se om det er noe væske som kommer ut om du klemmer på den Hvor lenge har du hatt den? 0 Siter
Gjest jupp pupp:)(: Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hvis du kjenner godt etter så er det veldig mange klumper inni brystene dine, dette er helt vanlig. men hvis du oppdager "nye" såre klumper så kan du ta deg en tur til legen. gjorde det selv en gang for veldig mange år siden. legen kjenner etter og sier ifra hvis det er grunn til bekymring. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det kan være en talgkjertel du kjenner. Helt harmløst. Om den ikke forsvinner, kan du jo gå til legen som sannsynligvis vil berolige deg :-) . 0 Siter
Gjest bekymretj17 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 kan det være en kvise? et hår som har kommet i veien og blitt en verkebyll? kjenn etter og se om det er noe væske som kommer ut om du klemmer på den Hvor lenge har du hatt den? Jeg har hatt den en stund, sikkert ca en måned. Men jeg tror nok ikke det er en en kvise, for den er under huden. Får vel ta en tur til legen tror jeg takk for svar:) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Høyst sannsynlig er det en hoven kjertel. Brystene er fulle av kjertler, og det er ikke uvanlig at de kan bli hovne. Men jeg synes du skal ta en tur til legen og få ham/henne til å kjenne på kulen, så slipper du å gå og engste deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.