Gå til innhold

Min egen læringsstil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter helt fordypet i læringsstiler og prøver å få skrevet noe praktisk og vettugt. Har funnet ut at i denne situasjonen storkoser jeg meg. Jeg kom hjem siste mandag fra en fantastisk reise som de fleste har sikkert fått med seg. I helgen har jeg måttet skrive enormt mye som jeg lå på etterskudd med. Jeg har også holdt på med å vaske og stryke, lage god mat og drikke god vin. Jeg skriver litt, står opp og funderer over det jeg skrev mens jeg skreller løk og poteter. skriver litt til, leser over og stryker en skjorte. Snakker med datteren min også som jeg har lovet betaling for å rydde på verandaen og vaske vinduer f.eks. Har vært skikkelig kreativ i skrivingen, og begynner å innse at det som jeg har levd med dårlig samvittighet over i mange år er rett og slett min stil. Min eksmann hadde en helt annen stil og kritiserte meg for latskap når jeg sov lenge og jobbet langt utover natta. Når jeg ville få fred til å jobbe en liten stund med det akademiske for så å gå i egne tanker og vaske gulv. Har faktisk fått mye skryt for å være flink til å skrive og er glad i det. Ser nå at jeg har ikke fått det til fordi jeg prøvde å leve opp til manns, svigerinners, svigermors etc. forventninger til "vellykkede" ideer. så godt å være sin egen herre, nei frue, og kunne bruke sin egen stil.

Skrevet

Tror det er mange som opplever at skriveprosesser består av myyyye mer en å sitte ved skrivebordet å skrive:-)

Gjest helt enig
Skrevet

Høres jo flott ut:) Hva er det du holder på med (om jeg kan spørre)? Alle er forskjellige, og ingen kan si hvordan en annen må gjøre det...

Skrevet

Høres jo flott ut:) Hva er det du holder på med (om jeg kan spørre)? Alle er forskjellige, og ingen kan si hvordan en annen må gjøre det...

Holder på med forskningsprosjekt om tilpasset opplæring og læringsstiler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...