Gå til innhold

Hvor ofte mister du stemmen?

Anbefalte innlegg

Gjest raleigh
Skrevet

Hvor ofte mister du stemmen etter å ha vært på byen og prøvd prate så høyt at du selv og andre kan høre hva du sier?

For meg skjer det alt for ofte.

Skrevet

Det har aldri skjedd! Har ikke mistet stemmen en eneste gang i mitt liv, bare blitt hes. Syns det ser litt gøy ut å miste stemmen helt. ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Skjedde senest i går... Var på konsert, var veldig hes etterpå.

En gutt mente det var sexy, men jeg har mine tvil :)

Gjest @riele
Skrevet

Det skjer ofte ja! Spesielt etter å ha vært ute på byen. Mister den også lett etter å ha sittet oppe og prata om natta og jeg f.eks...Selv om jeg har sovet om dagen. Akkurat som om det var verre for stemmen å fungere om natta enn om dagen. Sært.

Men jeg synes det er helt ok noen ganger å miste stemmen. Jeg (og muligens andre) blir så lei av å høre på samme stemme hele tida.

Gjest raleigh
Skrevet

Skjedde senest i går... Var på konsert, var veldig hes etterpå.

En gutt mente det var sexy, men jeg har mine tvil :)

hahaha, jeg får også høre at det er sexy, men fy faen, det synes ikke jeg

og i dag har jeg ingen stemme, så da er jeg vel aseksuell :-)

Gjest raleigh
Skrevet

Det skjer ofte ja! Spesielt etter å ha vært ute på byen. Mister den også lett etter å ha sittet oppe og prata om natta og jeg f.eks...Selv om jeg har sovet om dagen. Akkurat som om det var verre for stemmen å fungere om natta enn om dagen. Sært.

Men jeg synes det er helt ok noen ganger å miste stemmen. Jeg (og muligens andre) blir så lei av å høre på samme stemme hele tida.

Er du student da? Om du jobber, hvordan fungerer det i praktis? Jeg må i dag la være å gå på jobb, jeg får jo ikke sagt et ord. Arbeider med mennesker (ikke pleie).

Gjest papirtiger
Skrevet

hahaha, jeg får også høre at det er sexy, men fy faen, det synes ikke jeg

og i dag har jeg ingen stemme, så da er jeg vel aseksuell :-)

Hehe...eventuelt übersexy.

Gjest raleigh
Skrevet

Hehe...eventuelt übersexy.

haha, ja, da får jeg løpe på café i kveld og se om jeg får hukket et mannebein ;-)

Gjest @riele
Skrevet

Er du student da? Om du jobber, hvordan fungerer det i praktis? Jeg må i dag la være å gå på jobb, jeg får jo ikke sagt et ord. Arbeider med mennesker (ikke pleie).

Jeg studerer ja. Tviler på at jeg kunne gått på jobb en dag jeg hadde mista stemmen, men det spørs jo såklart hvilken jobb det er snakk om...Lurer på hvorfor det er sånn at enkelte mister stemmen letter enn andre! Har jeg dårlige stemmebånd mon tro? Eller bruker jeg dem feil kanskje?

Gjest raleigh
Skrevet

Jeg studerer ja. Tviler på at jeg kunne gått på jobb en dag jeg hadde mista stemmen, men det spørs jo såklart hvilken jobb det er snakk om...Lurer på hvorfor det er sånn at enkelte mister stemmen letter enn andre! Har jeg dårlige stemmebånd mon tro? Eller bruker jeg dem feil kanskje?

Du er kanskje en skravlehøne, slik at de er litt slitte? ;-)

Er ingen skravlehøne selv, men til gjengjeld synger jeg all day long.

Gjest raleigh
Skrevet

Aldri skjedd, er bare en sjelden gang blitt hes.

Forekommer det at du hever stemmen?

Gjest @riele
Skrevet

Du er kanskje en skravlehøne, slik at de er litt slitte? ;-)

Er ingen skravlehøne selv, men til gjengjeld synger jeg all day long.

Jeg kan være en skravlehøne under de rette omstendighetene, ja. Synger gjør jeg og. Men jeg er veldig variabel, kanskje det er det som er greia. At jeg i perioder er mer skravlehøne og syngedame enn ellers...:)

Skrevet

Forekommer det at du hever stemmen?

Klarer generelt ikke snakke så veldig høyt, men de gangene jeg er blitt hes er etter en konsert der jeg har gaula med, eller en ivrig diskusjon der man må overdøve musikken.

Hever egentlig ikke stemmen så ofte, nei. :-)

Skrevet

Hvis jeg er på et heidundrende party hvor jeg drikker, røyker, danser og synger av full hals til den lyse morgen, DA mister jeg stemmen.

Men du dæven så morsomt det er!!! :D

Skrevet

Enda en god grunn for at alle nordmenn skulle lært seg tegnspråk!! ;o)

Gjest raleigh
Skrevet

Klarer generelt ikke snakke så veldig høyt, men de gangene jeg er blitt hes er etter en konsert der jeg har gaula med, eller en ivrig diskusjon der man må overdøve musikken.

Hever egentlig ikke stemmen så ofte, nei. :-)

Du er en altfor snill og mild person.

Skrevet

Du er en altfor snill og mild person.

sier du det, gitt. :-)

Gjest raleigh
Skrevet

sier du det, gitt. :-)

Nei, har fortsatt ikke stemme så jeg skriver det.

Stemmer det?

Skrevet

Nei, har fortsatt ikke stemme så jeg skriver det.

Stemmer det?

Er nok ganske midt på treet - som de fleste, skulle jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...