Gå til innhold

Jeg får mer livslyst som singel

Anbefalte innlegg

Gjest Evaline

Jeg oppfører meg forskjellig i parforhold og som singel. Flere venner har bemerket dette. Som singel får jeg mye bedre selvtillit og humøret er godt. I parforhold synes jeg det er så mye hensyn å ta. Jeg tror det er noe i parforhold som holder meg nede. Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180588-jeg-f%C3%A5r-mer-livslyst-som-singel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo lykkligere du er som singel og lykkligere vil du bli i et forhold når du finner den rette. Du har bare ikke funnet han enda.

Lykke til

Tror du den rette finnes?

Jeg synes jeg har truffet den rette mange ganger men så blir det feil tilslutt likevel :o)

Annonse

Helt enig med deg. Jeg tror ikke alle passer best til å leve i parforhold, og heldigvis kan vi velge selv!

Hei.

Jeg hadde det som deg i mange år, helt til jeg traff min STORE kjærlighet. Da forsvant den indre uroen og alt falt liksom på plass.

Men det kan ta tid å komme dit, du må bli bevisst på hvem du selv er og hvordan personlighet partneren skal ha. Ofte faller vi bare for det fysiske, utseende og sex. Men når man finner en sjelevenn... Ja da kjennes det som å ha oppdaget et av livets undere...

Vi har vært sammen i 2 fantastiske år nå, har aldri kjent meg bedre.

Men som noen nevner, folk er forskjellige. Noen er mer skapt for å leve alene - en stund. Jeg tror det har mye med indre uro å gjøre...men har som sagt ingen fasit.

Hei.

Jeg hadde det som deg i mange år, helt til jeg traff min STORE kjærlighet. Da forsvant den indre uroen og alt falt liksom på plass.

Men det kan ta tid å komme dit, du må bli bevisst på hvem du selv er og hvordan personlighet partneren skal ha. Ofte faller vi bare for det fysiske, utseende og sex. Men når man finner en sjelevenn... Ja da kjennes det som å ha oppdaget et av livets undere...

Men som noen nevner, folk er forskjellige. Noen er mer skapt for å leve alene - en stund. Jeg tror det har mye med indre uro å gjøre...men har som sagt ingen fasit.

Du om det. Jeg har tatt mitt valg.

Gjest Evaline

Hei.

Indre uro....det stemmer nok mye på meg. Jeg har heller ikke funnet den rette som jeg vil bli gammel sammen med. De partnere jeg har hatt ,har hatt problemer med seg selv følelsesmessig. Takk for alle nyttige svar.

Annonse

Tror du den rette finnes?

Jeg synes jeg har truffet den rette mange ganger men så blir det feil tilslutt likevel :o)

klarer du likevel å holde drømmen om den rette oppe, selv om du har møtt "Han" flere ganger som du sier?? er livredd for det der selv, at jeg ikke skal finne den rette men bare dumpe oppi sånne duster jeg har hatt til nå:)

klarer du likevel å holde drømmen om den rette oppe, selv om du har møtt "Han" flere ganger som du sier?? er livredd for det der selv, at jeg ikke skal finne den rette men bare dumpe oppi sånne duster jeg har hatt til nå:)

Nja, det er vel mange som kan være den rette, tror jeg.

Jeg blir ganske lett forelsket jeg da og lenge varer det også men man vet jo aldri om hvor lenge forholdet varer. Ting forandrer seg.

Gjest singelline

Indre uro....det stemmer nok mye på meg. Jeg har heller ikke funnet den rette som jeg vil bli gammel sammen med. De partnere jeg har hatt ,har hatt problemer med seg selv følelsesmessig. Takk for alle nyttige svar.

Er i samme "båt" som deg. Trives godt når jeg har noen, men best alene. Har heller ikke funnet den rette. Vet ikke om han finnes engang.

Vi single damer er sterke damer, og det virker truende på enkelte menn;-)

Stå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...