Gå til innhold

Msn 7.0

Anbefalte innlegg

Gjest snuska81
Skrevet

Hei:)

Jeg har nå fått msn 7.0 å alle jeg chatter med på msn kommer med små koslige fjes/figurer som beveger seg å greier... hvor i all verden kan jeg finne flere slike?? de er jo såå søt ;)

Skrevet

Klikk på verktøy, så endre personlig bilde, under bildene der skal det stå med blå skrift

"opprett dynamisk personlig bilde" klikk på den, og du ser hvordan du skal gjøre det videre.

Gjest snuska81
Skrevet

Klikk på verktøy, så endre personlig bilde, under bildene der skal det stå med blå skrift

"opprett dynamisk personlig bilde" klikk på den, og du ser hvordan du skal gjøre det videre.

jeg tenkte nå mer på slike små smile/sure/rødmende fjes som man kan ta med i teksten når man skriver...

Skrevet

jeg tenkte nå mer på slike små smile/sure/rødmende fjes som man kan ta med i teksten når man skriver...

Intet her i livet er gratis, heter det. Å laste ned disse gratisikonene fører med seg en del spyware. Det burde jeg sef. ha informert om. Får du opp en MySearch-bar, fjern denne ved å gå på Kontrollpanel, og så fjern/legg til programmer. Kjør også en AdAware-test etterpå:

http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

Denne bør du ha på PCen uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...