Gå til innhold

Forslag til yrkesrettede studier i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest vil studere
Skrevet

Vi har barn, så jeg kan ikke ta noe fulltid og der jeg må møte til undervisning om dagene. Jeg har allmenn, og i tillegg noe høgskoleutdanning (studie som ikke er ferdig og ikke aktuelt). Mannen min vil at jeg skal ta fagbrev i noe, mens jeg ønsker å f.eks. ta nettstudier. Han vil at jeg ikke skal bruke for mye penger på studie, samt at jeg må bli raskt ferdig. Trenger tips! Vet ikke hva jeg skal bli.... Jobber innen helse nå, men jeg vet ikke om jeg vil være i pleien. Trenger nye idéer.

Gjest raleigh
Skrevet

"Mannen min vil at jeg skal ta fagbrev i noe, mens jeg ønsker å f.eks. ta nettstudier. Han vil at jeg ikke skal bruke for mye penger på studie, samt at jeg må bli raskt ferdig."

Er det du eller mannen din som skal studere??

Kan godt forstå at han har et ord med i laget (iallefall hva angår økonomi, hvis den er felles), men hvor mye bestemmer han her?

Gjest baremei
Skrevet

Det er jo viktig for deg å få en jobb du trives med, det bør mannen din forstå! Har ikke noen konkrete tips til deg, men hva med å få tak i noen studiekataloger du kan bla og kikke i?

Lykke til!!

Gjest vil studere
Skrevet

Det er jo viktig for deg å få en jobb du trives med, det bør mannen din forstå! Har ikke noen konkrete tips til deg, men hva med å få tak i noen studiekataloger du kan bla og kikke i?

Lykke til!!

Takk for det:)

Skrevet

Det er du som skal studere og dermed du som bestemmer. Skal du ta fagbrev tar det jo to år på skole og to år i lære på fulltid. Da går det jo like fort å bli f.eks. lærer, sykepleier, ingeniør, osv. når du har videregående.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...