Gjest vil studere Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Vi har barn, så jeg kan ikke ta noe fulltid og der jeg må møte til undervisning om dagene. Jeg har allmenn, og i tillegg noe høgskoleutdanning (studie som ikke er ferdig og ikke aktuelt). Mannen min vil at jeg skal ta fagbrev i noe, mens jeg ønsker å f.eks. ta nettstudier. Han vil at jeg ikke skal bruke for mye penger på studie, samt at jeg må bli raskt ferdig. Trenger tips! Vet ikke hva jeg skal bli.... Jobber innen helse nå, men jeg vet ikke om jeg vil være i pleien. Trenger nye idéer. 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 "Mannen min vil at jeg skal ta fagbrev i noe, mens jeg ønsker å f.eks. ta nettstudier. Han vil at jeg ikke skal bruke for mye penger på studie, samt at jeg må bli raskt ferdig." Er det du eller mannen din som skal studere?? Kan godt forstå at han har et ord med i laget (iallefall hva angår økonomi, hvis den er felles), men hvor mye bestemmer han her? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det er jo viktig for deg å få en jobb du trives med, det bør mannen din forstå! Har ikke noen konkrete tips til deg, men hva med å få tak i noen studiekataloger du kan bla og kikke i? Lykke til!! 0 Siter
Gjest vil studere Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det er jo viktig for deg å få en jobb du trives med, det bør mannen din forstå! Har ikke noen konkrete tips til deg, men hva med å få tak i noen studiekataloger du kan bla og kikke i? Lykke til!! Takk for det:) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det er du som skal studere og dermed du som bestemmer. Skal du ta fagbrev tar det jo to år på skole og to år i lære på fulltid. Da går det jo like fort å bli f.eks. lærer, sykepleier, ingeniør, osv. når du har videregående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.