Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hvorfor i all verden stenger hjemmesiden deres kl 23.00 om kveldene?? Noen som vet? 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg vet ikke, men det er utrolig irriterende! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg vet ikke, men det er utrolig irriterende! Det synes jeg også! Skal ikke vi nattmennesker få oss jobb eller?!?! =) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det synes jeg også! Skal ikke vi nattmennesker få oss jobb eller?!?! =) Sånn tenker jeg også...som et lite hint liksom. Tror det er fler enn oss som irriterer seg også, jeg kan ikke forstå annet enn at det må da være mange andre jobbsøkere som er oppe på denne tiden av døgnet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Sånn tenker jeg også...som et lite hint liksom. Tror det er fler enn oss som irriterer seg også, jeg kan ikke forstå annet enn at det må da være mange andre jobbsøkere som er oppe på denne tiden av døgnet? Det må være noen gamle kjerringer som har bestemt dette. Tror at alle er i seng på den tiden. Eller at han som er ansvarlig for siden må skru av pc'n på den tiden for å få sove. Pc'n hans bråker så fælt 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det må være noen gamle kjerringer som har bestemt dette. Tror at alle er i seng på den tiden. Eller at han som er ansvarlig for siden må skru av pc'n på den tiden for å få sove. Pc'n hans bråker så fælt Hihi, kanskje det er derfor ja 0 Siter
villee Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Tror det er pga vedlikehold av sidene, men en annen ting er at de må stenge så lenge. Tar vel ikke 8t (fra 23-07) å fikse vedlikeholdet når det skjer hver natt.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Skal man søke jobb må man være våken på dagen vettu. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Skal man søke jobb må man være våken på dagen vettu. Nææh... Kan kjøre nattevakter =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Tror det er pga vedlikehold av sidene, men en annen ting er at de må stenge så lenge. Tar vel ikke 8t (fra 23-07) å fikse vedlikeholdet når det skjer hver natt.. Men av og til så stenger de jo i flere dager pga vedlikehold. De burde skaffe seg nye it-ansvarlige. Kan vel ikke være så vanskelig med tanke på hva Aetat formidler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.