Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne?

Var den like skummel som nr 1? Driver og vurderer om jeg skal se den på kino, men etter den traumatiske opplevelsen av å se The Ring på kino, vet jeg ikke om jeg tør.

Burde jeg ta sjansen?

Hilsen ekstremt mørkredd og lettskremt

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har sett den, den er ganske skummel. Men Forbannelsen var mye verre (Hvis du har sett den)

Mary Poppins
Skrevet

Er det kun meg som ikke synes The Ring 1 var "scary"??? Det er mange filmer jeg synes er skremmende, men The Ring er ihvertfall ikke en av dem. En stor skuffelse med andre ord..

Skrevet

Jeg har sett den, den er ganske skummel. Men Forbannelsen var mye verre (Hvis du har sett den)

Nei, jeg har ikke sett den, siden jeg ble så vettskremt av å se The Ring. Ble jo helt skjelven bare av å se den traileren som gikk på tv. :)

JA, jeg er en pyse! :)

Skrevet

Er det kun meg som ikke synes The Ring 1 var "scary"??? Det er mange filmer jeg synes er skremmende, men The Ring er ihvertfall ikke en av dem. En stor skuffelse med andre ord..

Jeg syntes den var dritskummel! Vel er jeg lettskremt, men den der var bare helt ekkel og creepy fra start til slutt. Jeg blir ekstra skremt av sånne overnaturlige og psykologiske skrekkfilmer. Og småjenter som går igjen/blir besatt etc. er jo bare helt grusomt skummelt!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg syntes den var dritskummel! Vel er jeg lettskremt, men den der var bare helt ekkel og creepy fra start til slutt. Jeg blir ekstra skremt av sånne overnaturlige og psykologiske skrekkfilmer. Og småjenter som går igjen/blir besatt etc. er jo bare helt grusomt skummelt!

Ja jeg har snakket med mange som synes den var veldig skummel, men jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hva som var skummelt med den.

Om du velger se The Ring 2 må du huske på en ting: det er bare film ;)

Skrevet

Ja jeg har snakket med mange som synes den var veldig skummel, men jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hva som var skummelt med den.

Om du velger se The Ring 2 må du huske på en ting: det er bare film ;)

Jaaaada, jeg prøver å si det til meg selv, men det er ikke så lett når jeg skal sove og jeg skvetter for hver en lyd. Og når jeg lukker øynene ser jeg bare for meg skumle ting.

Hihi, tenk å gjøre seg selv så vondt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg har ikke sett den, siden jeg ble så vettskremt av å se The Ring. Ble jo helt skjelven bare av å se den traileren som gikk på tv. :)

JA, jeg er en pyse! :)

Jeg har ikke sett nummer 2, men den skal visstnok ikke være like skummel som den første filmen. Mindre blir overlatt til fantasien i oppfølgeren.

Sett på The Grudge en regnfull kveld når du er alene. :)

Skrevet

Jeg har ikke sett nummer 2, men den skal visstnok ikke være like skummel som den første filmen. Mindre blir overlatt til fantasien i oppfølgeren.

Nei, faen, har du tenkt å drepe meg?!?!

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Sett på The Grudge en regnfull kveld når du er alene. :)"

Hehe..Godt råd til noen som er lettskremt. =)

Jeg er egentlig ikke så lettskremt, men akkurat den filmen gjorde meg skjelven. Spesielt med tanke på at vi har et mørkt, skummel loft her hjemme. Har ikke vært der oppe siden jeg så filmen. Hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, faen, har du tenkt å drepe meg?!?!

Hehe, ja. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Sett på The Grudge en regnfull kveld når du er alene. :)"

Hehe..Godt råd til noen som er lettskremt. =)

Jeg er egentlig ikke så lettskremt, men akkurat den filmen gjorde meg skjelven. Spesielt med tanke på at vi har et mørkt, skummel loft her hjemme. Har ikke vært der oppe siden jeg så filmen. Hehe

Jeg går i en del mørke ganger i store bygg hvor jeg er helt alene. Skumle kjellere og gode greier. Så jeg burde ikke sett The Grudge om igjen på fredag. Det var urutinert.

Derfor har jeg vært full hele helgen. Måtte drikke meg til mot for å tørre å legge meg. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg går i en del mørke ganger i store bygg hvor jeg er helt alene. Skumle kjellere og gode greier. Så jeg burde ikke sett The Grudge om igjen på fredag. Det var urutinert.

Derfor har jeg vært full hele helgen. Måtte drikke meg til mot for å tørre å legge meg. :)

He he..

Etter det Ring 2 måtte jeg og hun jeg så filmen sammen med ta oss en (mange) øl.

Jeg bodde da på en ganske øde plass med en psyko hyblervert som nekta å sette opp dør inn til oss. Hun jeg bodde med var vekkreist. =)

Full hele helga ja.. Tror jeg er full enda jeg. Hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he..

Etter det Ring 2 måtte jeg og hun jeg så filmen sammen med ta oss en (mange) øl.

Jeg bodde da på en ganske øde plass med en psyko hyblervert som nekta å sette opp dør inn til oss. Hun jeg bodde med var vekkreist. =)

Full hele helga ja.. Tror jeg er full enda jeg. Hehe

Jeg er ikke full ennå, men jeg er i bittelittegranne bakrus, og har noen vage minn om at jeg pjatta litt med deg sent i natt, men jeg er usikker på om det bare var en drøm. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er ikke full ennå, men jeg er i bittelittegranne bakrus, og har noen vage minn om at jeg pjatta litt med deg sent i natt, men jeg er usikker på om det bare var en drøm. :)

Ja vi prata. Men jeg husker ikke hva om (Vet ikke om jeg vil vite det heller) :D

Men jeg husker setninga: "Jeg er full", gikk igjen noen ganger.. Hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja vi prata. Men jeg husker ikke hva om (Vet ikke om jeg vil vite det heller) :D

Men jeg husker setninga: "Jeg er full", gikk igjen noen ganger.. Hehe

Hehe, godt jeg ikke drømte. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, godt jeg ikke drømte. :)

Jepp.. Hvis vi da ikke har hatt samme drømmen begge to =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp.. Hvis vi da ikke har hatt samme drømmen begge to =)

Det er naturligvis en mulighet! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er naturligvis en mulighet! :)

:)

Skal snart leie film sammen med en kompis, har du noen å anbefale? Film altså :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

:)

Skal snart leie film sammen med en kompis, har du noen å anbefale? Film altså :P

Tja. The Grudge? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...