Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Tja. The Grudge? Hehe.. Akkurat det samme sa bror min. Tja, kanskje det. Treng litt spenning i livet =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hehe.. Akkurat det samme sa bror min. Tja, kanskje det. Treng litt spenning i livet =) Hva med Heat? En meget god film! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hva med Heat? En meget god film! Den har jeg ikke sett.. Får foreslå den =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Den har jeg ikke sett.. Får foreslå den =) Veldig bra. Den med Robert DeNiro og Al Paciono (i tilfelle det er flere filmer som heter Heat). Den er noen år gammel, men dukket i forrige uke opp i en fin spesialutgave. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Veldig bra. Den med Robert DeNiro og Al Paciono (i tilfelle det er flere filmer som heter Heat). Den er noen år gammel, men dukket i forrige uke opp i en fin spesialutgave. Denne ja? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/31/427524.html 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Er det kun meg som ikke synes The Ring 1 var "scary"??? Det er mange filmer jeg synes er skremmende, men The Ring er ihvertfall ikke en av dem. En stor skuffelse med andre ord.. Jeg er helt enig med deg, - The Ring var en skuffelse. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Denne ja? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/31/427524.html Det er korrekt. Hadde et gjensyn med den der for et par dager siden, og det er rett og slett en suveren film! 0 Siter
mAd Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Huff, den var skikkelig dårlig, vi led oss gjennom den og ble knapt skremt i det hele tatt *skuff* :/ 0 Siter
Freya Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Huff, den var skikkelig dårlig, vi led oss gjennom den og ble knapt skremt i det hele tatt *skuff* :/ Ok, da er det kanskje noe jeg kan tåle da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Fy, så slem du er! Jeg kan faktisk være riktig så nusselig. Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger. 0 Siter
Freya Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Jeg kan faktisk være riktig så nusselig. Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger. Hvis den er like skummel som The Ring, så tror jeg det er best for helsa mi at jeg ikke ser den. Dessuten er det ikke så koselig å gå på nattevakt og låse seg inn i mørke hus etter å ha sett slike filmer... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hvis den er like skummel som The Ring, så tror jeg det er best for helsa mi at jeg ikke ser den. Dessuten er det ikke så koselig å gå på nattevakt og låse seg inn i mørke hus etter å ha sett slike filmer... Det siste der vet jeg alt om. ;/ 0 Siter
Freya Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Det siste der vet jeg alt om. ;/ Begynner så vidt å komme meg etter The Ring-traumet nå, så jeg tror ikke The Grudge er en god idé. Litt surt også, siden jeg elsker slike filmer. Hadde jeg bare ikke blitt så sinnssykt skremt! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 The ring 2 var skikkelig skuffende i forhold til nr 1. Mer morsom enn skummel. (Spesielt dådyr-scenen) 0 Siter
mAd Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg kan faktisk være riktig så nusselig. Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger. Jøss, jeg trodde du var tøff jeg? The Grudge var bedre enn Ring2, men den var likevel en gedigen skuffelse. 0 Siter
mAd Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg kan faktisk være riktig så nusselig. Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger. Jøss, jeg trodde du var tøff jeg? The Grudge var bedre enn Ring2, men den var likevel en gedigen skuffelse. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har ikke sett nummer 2, men den skal visstnok ikke være like skummel som den første filmen. Mindre blir overlatt til fantasien i oppfølgeren. Sett på The Grudge en regnfull kveld når du er alene. Hva er det den handler om da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.