Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja. The Grudge? :)

Hehe.. Akkurat det samme sa bror min.

Tja, kanskje det. Treng litt spenning i livet =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe.. Akkurat det samme sa bror min.

Tja, kanskje det. Treng litt spenning i livet =)

Hva med Heat? En meget god film!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med Heat? En meget god film!

Den har jeg ikke sett.. Får foreslå den =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den har jeg ikke sett.. Får foreslå den =)

Veldig bra. Den med Robert DeNiro og Al Paciono (i tilfelle det er flere filmer som heter Heat).

Den er noen år gammel, men dukket i forrige uke opp i en fin spesialutgave.

Skrevet

Er det kun meg som ikke synes The Ring 1 var "scary"??? Det er mange filmer jeg synes er skremmende, men The Ring er ihvertfall ikke en av dem. En stor skuffelse med andre ord..

Jeg er helt enig med deg, - The Ring var en skuffelse.

Skrevet

Huff, den var skikkelig dårlig, vi led oss gjennom den og ble knapt skremt i det hele tatt *skuff* :/

Skrevet

Huff, den var skikkelig dårlig, vi led oss gjennom den og ble knapt skremt i det hele tatt *skuff* :/

Ok, da er det kanskje noe jeg kan tåle da. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fy, så slem du er!

Jeg kan faktisk være riktig så nusselig. :)

Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger.

Skrevet

Men ikke se The Grudge når du er alene. Jeg har fått noe tilnærmet varige men av å se den. Idiot som jeg er har jeg til og med sett den to ganger.

Hvis den er like skummel som The Ring, så tror jeg det er best for helsa mi at jeg ikke ser den.

Dessuten er det ikke så koselig å gå på nattevakt og låse seg inn i mørke hus etter å ha sett slike filmer...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis den er like skummel som The Ring, så tror jeg det er best for helsa mi at jeg ikke ser den.

Dessuten er det ikke så koselig å gå på nattevakt og låse seg inn i mørke hus etter å ha sett slike filmer...

Det siste der vet jeg alt om. ;/

Skrevet

Det siste der vet jeg alt om. ;/

Begynner så vidt å komme meg etter The Ring-traumet nå, så jeg tror ikke The Grudge er en god idé. :)

Litt surt også, siden jeg elsker slike filmer. Hadde jeg bare ikke blitt så sinnssykt skremt! :)

Gjest papirtiger
Skrevet

The ring 2 var skikkelig skuffende i forhold til nr 1.

Mer morsom enn skummel. (Spesielt dådyr-scenen)

Skrevet

Jøss, jeg trodde du var tøff jeg? :P

The Grudge var bedre enn Ring2, men den var likevel en gedigen skuffelse.

Skrevet

Jøss, jeg trodde du var tøff jeg? :P

The Grudge var bedre enn Ring2, men den var likevel en gedigen skuffelse.

Skrevet

Jeg har ikke sett nummer 2, men den skal visstnok ikke være like skummel som den første filmen. Mindre blir overlatt til fantasien i oppfølgeren.

Sett på The Grudge en regnfull kveld når du er alene. :)

Hva er det den handler om da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...