Gjest Lille bethen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hei kjære dolere! Min far er på reise, og er akkurat kommet til gardermoen. Flyet videre går ikke før i morgen formiddag. Vet noen om overnatting som ikke koster så altfor mye? Ser at norlandia tar 900 kr, internettpris, og det er litt mye. Kanskje er det lønnsomt å reise inn til oslo? Takker for alle tips, jo fortere jo bedre:) 0 Siter
Ulrikke Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du har jo Gardermoen Gjestegård da... Tror ikke det er så dyrt, uten at jeg tør å vedde... Tlf: 63 94 08 00 Du har også Quality Airport Hotel Gardermoen, som ligger på Jessheim Nord. Går vel heller ikke for å være de dyreste. Tlf: 63 92 61 00 Rica Hotel Gardermoen er også et alternativ, ligger omtrent på samme sted som det forrige. Har dessverre ikke nummeret dit akkurat her. Det var noen forslag fra meg - bor ei mil fra flyplassen, skjønner du 0 Siter
Ulrikke Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 En ting til: i Oslo er vel Rainbow-hotellene ikke så dyre - men da må han jo legge på flytog/buss/taxi... Så vinninga går kanskje evt. opp i spinninga der... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Gardermoen Hotel, tlf. 63 93 00 50. Enk.rom kr. 595-695. 0 Siter
Gjest Lilel bethen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du har jo Gardermoen Gjestegård da... Tror ikke det er så dyrt, uten at jeg tør å vedde... Tlf: 63 94 08 00 Du har også Quality Airport Hotel Gardermoen, som ligger på Jessheim Nord. Går vel heller ikke for å være de dyreste. Tlf: 63 92 61 00 Rica Hotel Gardermoen er også et alternativ, ligger omtrent på samme sted som det forrige. Har dessverre ikke nummeret dit akkurat her. Det var noen forslag fra meg - bor ei mil fra flyplassen, skjønner du Ble gjestegården ja! TAkk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.