Gå til innhold

Drømmegutten i 2005?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 2000

For to år siden leste jeg et horoskop om hva som ville skje i livet mitt de neste 5 årene. Der sto det bla. at sommeren 2005 ville jeg mest sannsynelig treffe drømmegutten min.( Når jeg leste dette horoskopet var jeg sammen med en annen som jeg ikke er sammen med lengre) Tror dere at dette kan skje? Eller er det bare dumt å gå rundt å tro at dette kan skje? De fleste sier at jeg har forandret meg utseende messig de siste 2 årene til det bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180617-dr%C3%B8mmegutten-i-2005/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

hvordan i all verdern tror du at vi kan vite om du møter drømmemannen i 2005 eller ikke? vi er flinke og smarte vi på dol, men vi er da ikke synsk.

Forøvrig synes jeg du skriver rimelig mange innlegg om dette med drømmepiker og drømmemenn, og hva menn vil ha i en jente osv. Ikke bekymre deg så mye over sånt, lev livet og kanskje drømmemannen dukker opp en dag du minst aner det.

Gjest Våryr

hvordan i all verdern tror du at vi kan vite om du møter drømmemannen i 2005 eller ikke? vi er flinke og smarte vi på dol, men vi er da ikke synsk.

Forøvrig synes jeg du skriver rimelig mange innlegg om dette med drømmepiker og drømmemenn, og hva menn vil ha i en jente osv. Ikke bekymre deg så mye over sånt, lev livet og kanskje drømmemannen dukker opp en dag du minst aner det.

Lykke til!!

Annonse

I følge de vitenskaplige undersøkelser som er gjort, er det omtrent like sannsynlig at spesifikke hendelser omtalt i horoskoper går i oppfyllelse som at du på julaften får det du skrev i ønskelista til Julenissen.

Det kan godt være at du treffer på en hyggelig gutt i år som blir en partner - men da er det ikke på grunn av et horoskop...

Gjest Elextra

I følge de vitenskaplige undersøkelser som er gjort, er det omtrent like sannsynlig at spesifikke hendelser omtalt i horoskoper går i oppfyllelse som at du på julaften får det du skrev i ønskelista til Julenissen.

Det kan godt være at du treffer på en hyggelig gutt i år som blir en partner - men da er det ikke på grunn av et horoskop...

Det der er jeg ikke helt enig i.

I motsetning til julenissens julegaver har Jente 2000 stor innflytelse på om hun treffer drømmegutten (les: definerer de guttene hun treffer som potensielle drømmegutter).

Tror hun sterkt nok at hun treffer drømmegutten i 2005, er nok sjansene ganske store for at hun gjør akkurat dét. Ikke fordi hun treffer noen andre enn hva hun ellers ville gjort, men fordi hun har "drømmebrillene" på.

Gjest papirtiger

Man skal aldri undervurdere makten av selvoppfyllende profetier, så det ER mer sannsynlig at hun treffer drømmegutten i år :)

ShitDiddelyDo

Jeg er helt enig med deg og helt uenig med de under her. For jenta skriver ingenting om hvor hun bor, og hvor man bor har naturligvis en del å si i forhold til sannsynligheten for å møte julenissen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...