Gå til innhold

Trondheimstreff?

Anbefalte innlegg

Gjest snart 3 barn
Skrevet

Bruker det å arrangeres blant dol-folket?

Skrevet

Vi hadde noen treff for 6 år siden i alle fall, om det har vært noen etter det vet jeg faktisk ikke.

Skrevet

Vi hadde noen treff for 6 år siden i alle fall, om det har vært noen etter det vet jeg faktisk ikke.

Ja-de var koselige de treffene! I "gamle dager" da jeg også bodde i Trondheim... Var jo på Dickens kvelden før Amalie ble født jeg! Var nok sykkelturen opp Bakkegata etterpå som satte fart på saken! Husker at jeg spiste Banansplitt...

Tenk at det er over 6 år siden da! Er vel snart 7 siden de første treffene...

Seinere var vi noen ganger på Ni Muser, men husker ikke om du var med da?

Skrevet

Ja-de var koselige de treffene! I "gamle dager" da jeg også bodde i Trondheim... Var jo på Dickens kvelden før Amalie ble født jeg! Var nok sykkelturen opp Bakkegata etterpå som satte fart på saken! Husker at jeg spiste Banansplitt...

Tenk at det er over 6 år siden da! Er vel snart 7 siden de første treffene...

Seinere var vi noen ganger på Ni Muser, men husker ikke om du var med da?

Nei, jeg var ikke med på Ni Muser, men jeg husker godt da du fikk Amalie ja! Husker du var litt uvel og usikker på om pappan kom til å rekke en evt. fødsel og vi bare fnyste av deg og sa at det tok såååå lang tid første gangen så det var ingen fare! Noen timer senere var hun jo født! :o)

Skrevet

Nei, jeg var ikke med på Ni Muser, men jeg husker godt da du fikk Amalie ja! Husker du var litt uvel og usikker på om pappan kom til å rekke en evt. fødsel og vi bare fnyste av deg og sa at det tok såååå lang tid første gangen så det var ingen fare! Noen timer senere var hun jo født! :o)

Ja, det tok ikke mange timene gitt! Jeg dro vel hjem fra Dickens ca i 20.30-tida eller noe sånt, ti på ett gikk vannet, og fem på fire var hun født! Garderte meg med hun andre Kjersti som var der at jeg kunne ringe henne når som helst hvis gubben var hjemme på jobb når det startet, så kunne hun være med til han kom. Men han kom seg jo ikke på jobb den helga, da var han hjemme og rundvaska til vi skulle komme hjem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...