Gå til innhold

Det peneste gutte- og jentenavn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke navn liker du best?

Jeg liker Glenn og Isadora.

Gjest Lille bethen
Skrevet

Guttenavn jeg liker: Noah, Mathias, Kristoffer

Jentenavn jeg liker:

Maria, Janne

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Ken og Barbie

æsj- du rappa mine!!!

Skrevet

Foruten mine døtres navn, liker jeg godt Lina, Evelina, Anea og Aida.

De guttenavnene jeg liker best er Viljar, Aksel og Bastian.

Skrevet

Ken og Barbie

Giiid, det var da nyyydelige og orginale navn ;o)

Gjest baremei
Skrevet

Giiid, det var da nyyydelige og orginale navn ;o)

Ja, de finesteste navnene i værden, så!!Jei syns atte Barbie er så fint forbilde for jenter asså, for atte sant, hun er jo både balettdanserinne, flyvertinne, vetrinær og kirurg! Og han Ken er jo så sjekk.*dååån* Ja, det skal barna mine hete. Jei må hellst få ett tvillingpar å de skal hete det. ;)

Skrevet

Jentenavn: Sunniva, Ingeborg, Ingrid, Oline, Josefine.

Guttenavn: Kornelius, Sylvester, Severin, Sigurd, Erik.

Gjest synes jeg
Skrevet

guttenavn: Martinius

jentenavn: Mathilde

Skrevet

Margrethe og Njål. Det med guttenavn er vanskelig, det er liksom ikke så mange fine der. Men Njål og Linus er ikke så ille synes jeg.

Skrevet

Guttenavn: Håvard!

Jentenavn: Har faktisk ingen favoritt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Margrethe og Njål. Det med guttenavn er vanskelig, det er liksom ikke så mange fine der. Men Njål og Linus er ikke så ille synes jeg.

Njål???? Har du drukket? Njål er jo like fælt som Nokkve...

Gjest Forskjellig smak
Skrevet

Oliver, Johannes, Laura og Oline.

Ha ha, det er gøy med navnetråder. De navnene der syns jeg er direkte stygge alle fire, jammen har man forskjellig smak (og bra er det, ellers hadde vel barna våre het Angelica Isadora alle sammen). mange andre her i tråden jeg syns er helt horrible også.

Håvard, Sigurd, Eirik ol. syns jeg er fine navn, og Kristine, Anna, Maria, Mari. Sånne "kjedelige" og allminnelige trauste navn.

Skrevet

Njål???? Har du drukket? Njål er jo like fælt som Nokkve...

Synes Njål er stilig jeg! :o)

Skrevet

Ha ha, det er gøy med navnetråder. De navnene der syns jeg er direkte stygge alle fire, jammen har man forskjellig smak (og bra er det, ellers hadde vel barna våre het Angelica Isadora alle sammen). mange andre her i tråden jeg syns er helt horrible også.

Håvard, Sigurd, Eirik ol. syns jeg er fine navn, og Kristine, Anna, Maria, Mari. Sånne "kjedelige" og allminnelige trauste navn.

Kan ikke si at jeg synes di navnene jeg nevner kan sammenlignes med navn som Angelica og Isadora.

Oliver, Johannes, Laura og Oline er gamle norske trauste navn som er kommet på mote igjen.

lalala1365380457
Skrevet

vet ikke om jeg vil si de, for kongefamilien stjeler alle navnene jeg liker.. de har stjelt 2 stk hittil, hrmf..

aleksandra og lea..

ellers synes jeg leonora er pent, nora, leo og leonard =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...