villee Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 guttenavn: Martinius jentenavn: Mathilde Er Martinius er vanlig navn? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Oliver, Johannes, Laura og Oline. Ja, Oline er nydelig! 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 guttenavn: Martinius jentenavn: Mathilde Ja, det er et navn, men et sjeldent navn. 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Er Martinius er vanlig navn? Ja, det er et navn, men et sjeldent navn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ja, de finesteste navnene i værden, så!!Jei syns atte Barbie er så fint forbilde for jenter asså, for atte sant, hun er jo både balettdanserinne, flyvertinne, vetrinær og kirurg! Og han Ken er jo så sjekk.*dååån* Ja, det skal barna mine hete. Jei må hellst få ett tvillingpar å de skal hete det. Jeg har en viss fornemmelse av at jeg en gang _kan_ få barnebarn ved navn Ken og Barbie ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg har en viss fornemmelse av at jeg en gang _kan_ få barnebarn ved navn Ken og Barbie ;o) *he he* Heldigvis så vokser de fleste av seg det at barna skal ha noen helt fantastiske navn! :-) Selv vurderte jeg i adskillig yngre år både navnene "Bella Isabella" og "Gaia Cassiopeia" på en eventuell datter. *S* Men _noen_ vokser ikke fra det, da, jf sist nyankomne i kongefamilien! ;-) (Ja, jeg vet at vi ikke deler samme oppfatning der, men jeg kunne ikke dy meg! *S*) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 *he he* Heldigvis så vokser de fleste av seg det at barna skal ha noen helt fantastiske navn! :-) Selv vurderte jeg i adskillig yngre år både navnene "Bella Isabella" og "Gaia Cassiopeia" på en eventuell datter. *S* Men _noen_ vokser ikke fra det, da, jf sist nyankomne i kongefamilien! ;-) (Ja, jeg vet at vi ikke deler samme oppfatning der, men jeg kunne ikke dy meg! *S*) *ler* Godt du ble voksen før du fikk barn da. Kunne vært litt trasig å drasse på de navna der ;o) Halve slekta mi synes forøvrig jeg har fæl navnesmak. Skulle hørt dem når jeg fortalte hva minsta skulle hete! Olivia var jo kona til Skipper'n det.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Guttene mine har selvsagt de to fineste navnene som finnes. Ellers liker jeg Nokolai og Elias. Jentenavn. Matilde. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Margrethe og Njål. Det med guttenavn er vanskelig, det er liksom ikke så mange fine der. Men Njål og Linus er ikke så ille synes jeg. Syns Njål er så tungt. Utrolig at et navn på fire små bokstaver kan bli så avsidig tungt. Dessuten er jeg anti navn med særnorske bokstaver. Er nok fanga opp av dataalderen smakmessig. :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 *ler* Godt du ble voksen før du fikk barn da. Kunne vært litt trasig å drasse på de navna der ;o) Halve slekta mi synes forøvrig jeg har fæl navnesmak. Skulle hørt dem når jeg fortalte hva minsta skulle hete! Olivia var jo kona til Skipper'n det.... Olivia er et nyyyyydelig jentenavn! ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jentenavn: Signe, Solveig, Jenny, Lina, Oline, Olivia. Guttenavn: Sverre, Sigurd, Olve, Halvor, Aksel, Iver, Storm. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Olivia er et nyyyyydelig jentenavn! ;o) Thank's :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Thank's :-) Enig! Jeg kjenner en liten Olivia også! *S* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Enig! Jeg kjenner en liten Olivia også! *S* Da har vi ikke totalt forskjellig smak iallefall ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.