Gå til innhold

Det peneste gutte- og jentenavn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttenavn: Martinius

jentenavn: Mathilde

Er Martinius er vanlig navn?

Skrevet

Oliver, Johannes, Laura og Oline.

Ja, Oline er nydelig!

Gjest synes jeg
Skrevet

guttenavn: Martinius

jentenavn: Mathilde

Ja, det er et navn, men et sjeldent navn.

Gjest synes jeg
Skrevet

Er Martinius er vanlig navn?

Ja, det er et navn, men et sjeldent navn.

Skrevet

Ja, de finesteste navnene i værden, så!!Jei syns atte Barbie er så fint forbilde for jenter asså, for atte sant, hun er jo både balettdanserinne, flyvertinne, vetrinær og kirurg! Og han Ken er jo så sjekk.*dååån* Ja, det skal barna mine hete. Jei må hellst få ett tvillingpar å de skal hete det. ;)

Jeg har en viss fornemmelse av at jeg en gang _kan_ få barnebarn ved navn Ken og Barbie ;o)

Skrevet

Jeg har en viss fornemmelse av at jeg en gang _kan_ få barnebarn ved navn Ken og Barbie ;o)

*he he*

Heldigvis så vokser de fleste av seg det at barna skal ha noen helt fantastiske navn! :-)

Selv vurderte jeg i adskillig yngre år både navnene "Bella Isabella" og "Gaia Cassiopeia" på en eventuell datter.

*S*

Men _noen_ vokser ikke fra det, da, jf sist nyankomne i kongefamilien! ;-) (Ja, jeg vet at vi ikke deler samme oppfatning der, men jeg kunne ikke dy meg! *S*)

Skrevet

*he he*

Heldigvis så vokser de fleste av seg det at barna skal ha noen helt fantastiske navn! :-)

Selv vurderte jeg i adskillig yngre år både navnene "Bella Isabella" og "Gaia Cassiopeia" på en eventuell datter.

*S*

Men _noen_ vokser ikke fra det, da, jf sist nyankomne i kongefamilien! ;-) (Ja, jeg vet at vi ikke deler samme oppfatning der, men jeg kunne ikke dy meg! *S*)

*ler*

Godt du ble voksen før du fikk barn da. Kunne vært litt trasig å drasse på de navna der ;o)

Halve slekta mi synes forøvrig jeg har fæl navnesmak. Skulle hørt dem når jeg fortalte hva minsta skulle hete! Olivia var jo kona til Skipper'n det....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Guttene mine har selvsagt de to fineste navnene som finnes. Ellers liker jeg Nokolai og Elias.

Jentenavn. Matilde.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Margrethe og Njål. Det med guttenavn er vanskelig, det er liksom ikke så mange fine der. Men Njål og Linus er ikke så ille synes jeg.

Syns Njål er så tungt. Utrolig at et navn på fire små bokstaver kan bli så avsidig tungt.

Dessuten er jeg anti navn med særnorske bokstaver. Er nok fanga opp av dataalderen smakmessig. :-)

Skrevet

*ler*

Godt du ble voksen før du fikk barn da. Kunne vært litt trasig å drasse på de navna der ;o)

Halve slekta mi synes forøvrig jeg har fæl navnesmak. Skulle hørt dem når jeg fortalte hva minsta skulle hete! Olivia var jo kona til Skipper'n det....

Olivia er et nyyyyydelig jentenavn! ;o)

Skrevet

Jentenavn: Signe, Solveig, Jenny, Lina, Oline, Olivia.

Guttenavn: Sverre, Sigurd, Olve, Halvor, Aksel, Iver, Storm.

Skrevet

Olivia er et nyyyyydelig jentenavn! ;o)

Thank's :-)

Skrevet

Thank's :-)

Enig! Jeg kjenner en liten Olivia også! *S*

Skrevet

Enig! Jeg kjenner en liten Olivia også! *S*

Da har vi ikke totalt forskjellig smak iallefall ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...