Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brannmuren min slår seg bare av!! finner ikke ut hva jeg skal gjøre..

problemet startet etter at jeg restartet maskinen, installerte xp på nytt.

Tips mottas med takk:-)

Skrevet

Hvilken brannmur bruker du?

"...................................."

Skrevet

Hvilken brannmur bruker du?

"...................................."

det står bare windows brannmur..

Skrevet

det står bare windows brannmur..

Ok, installere en ordentlig brannmur. Jeg ville ikke stolt på windows innebygde.

"......................................"

Skrevet

Ok, installere en ordentlig brannmur. Jeg ville ikke stolt på windows innebygde.

Så det er elendige greier altså.. vel takk for tipset, får gjøre noe med det imorgen, sikkert ikke lurt å være for lenge uten:-)

Skrevet

Så det er elendige greier altså.. vel takk for tipset, får gjøre noe med det imorgen, sikkert ikke lurt å være for lenge uten:-)

Norton Internet Security 2005 er en fin løsning, med brannmur, anti-spam, anti-virus osv.

Skrevet

Det er IKKE lurt å ikke ha brannmur, nei. Maskinen blir rene ormebolet :-)

".............................."

Skrevet

Norton Internet Security 2005 er en fin løsning, med brannmur, anti-spam, anti-virus osv.

har allerede Norton antivirus så det var nok en god ide`..

Takk for svaret:-)

Skrevet

For de som liker Norton, så. Har aldri skapt annet enn problemer for meg, og har flere ganger ødelagt systemet "beyond repair".

"................................."

Mary Poppins
Skrevet

hvordan eller hvor installerer man en ny brannmur? jeg har også bare windowns sin..

Skrevet

hvordan eller hvor installerer man en ny brannmur? jeg har også bare windowns sin..

Windows burde vel duge, all den tid du sikkert er beskyttet alskens annet? Helt enig med Prozak; Norton er ikke en god kompis.

Skrevet

For de som liker Norton, så. Har aldri skapt annet enn problemer for meg, og har flere ganger ødelagt systemet "beyond repair".

"................................."

Merkelig, det har vi aldri opplevd her faktisk. Og pc-ene her brukes ganske intensivt i perioder.

Skrevet

Hvis du spør f.eks på data-forumet her, så kan sikkert noen anbefale en (gratis) brannmur. Selv bruker jeg MacAffee, men den er ikke gratis.

".................................."

Skrevet

Merkelig, det har vi aldri opplevd her faktisk. Og pc-ene her brukes ganske intensivt i perioder.

Det er vel ikke intensiviteten som er problemet, men hvordan man bruker den :-)

Skrevet

Norton sin får du fx kjøpt på Elkjøp og slike steder.

Skrevet

Det er vel ikke intensiviteten som er problemet, men hvordan man bruker den :-)

Jaja - mener vel bare at min og min manns pc-er brukes ganske mye, til svært ulike programmer, spill osv., mye trafikk over nettet, og null problemer.

Mary Poppins
Skrevet

Hvis du spør f.eks på data-forumet her, så kan sikkert noen anbefale en (gratis) brannmur. Selv bruker jeg MacAffee, men den er ikke gratis.

jeg hadde macafee på min gamle pc, men den var det bare tull med, fikk inntrykk av at den ga meg flere virus enn den kvittet seg med jeg..

kan søke litt på nettet etter brannmur, finner sikkert noe :)

Skrevet

Jaja - mener vel bare at min og min manns pc-er brukes ganske mye, til svært ulike programmer, spill osv., mye trafikk over nettet, og null problemer.

Men jeg bruker pc'en på samme måten som andre bruker en dørmatte - metaphorically speaking :-)

Mary Poppins
Skrevet

Norton sin får du fx kjøpt på Elkjøp og slike steder.

jeg har norten antivirus på pc'en min, betyr det at jeg har norten brannmur da?

Skrevet

jeg har norten antivirus på pc'en min, betyr det at jeg har norten brannmur da?

Nei ikke nødvendigvis, Norton Anti-virus selges også separat.

Men om du har Norton Internet Security 2005 så har du begge deler, pluss litt til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...