Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Nei ikke nødvendigvis, Norton Anti-virus selges også separat.

Men om du har Norton Internet Security 2005 så har du begge deler, pluss litt til.

hmm, vet ikke helt hva jeg har jeg..

Mary Poppins
Skrevet

Nei ikke nødvendigvis, Norton Anti-virus selges også separat.

Men om du har Norton Internet Security 2005 så har du begge deler, pluss litt til.

Fant det ut nå, jeg har Norten anti-virus, så da har jeg nok ikke norten brannmur

Skrevet

jeg hadde macafee på min gamle pc, men den var det bare tull med, fikk inntrykk av at den ga meg flere virus enn den kvittet seg med jeg..

kan søke litt på nettet etter brannmur, finner sikkert noe :)

Kerio er en gratis og bra brannmur!

Gjest engel 49+
Skrevet

Brannmur kan være noe herk. Hindrer dag fra å se helt vanlige sider.

Pass iallfall på at du ikke har flere programmer som har brannmur innebygd, da kan det gå helt i surr

--er min erfaring!

Skrevet

Ok, installere en ordentlig brannmur. Jeg ville ikke stolt på windows innebygde.

"......................................"

Tusen takk for godt tips, nå er det installert og alt ser ut til å fungere kjempefint:-)

Mary Poppins
Skrevet

Kerio er en gratis og bra brannmur!

takk for tipset :)

Skrevet

Tusen takk for godt tips, nå er det installert og alt ser ut til å fungere kjempefint:-)

Bra :-)

"..........................."

Skrevet

For de som liker Norton, så. Har aldri skapt annet enn problemer for meg, og har flere ganger ødelagt systemet "beyond repair".

"................................."

Enig!

Her har Norton skapt et hælv...

Viruser ødela hele Norton programmet her.

Har også prøvd norman uten å være helt fornøyd,bruker nå avast så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Enig!

Her har Norton skapt et hælv...

Viruser ødela hele Norton programmet her.

Har også prøvd norman uten å være helt fornøyd,bruker nå avast så får vi se hvordan det går.

Prøv f.eks å installere et Norton produkt hvis du fra før av har F-Secure antivirus. Resultat: formattering og reinstallering :-)

(to ganger har jeg gjort det)

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...