Gå til innhold

Hormonspiral og p-piller

Anbefalte innlegg

ikke flere her nei

Jeg er veldig redd for å bli gravid igjen, (men sterilisering vil vi vente litt med). Jeg har veldig lett for å bli gravid og har bla erfart at angrepillen ikke virker på meg.Etter siste fødsel (nr 4.) fikk jeg innsatt hormonspiral på etterkontrollen. Jeg blødde mye første mnd, men så var jeg uten blødning så lenge jeg ammet (11mnd). Jeg har nå siste 5mnd hatt regelmessig mens med blødning i 6 dager og uten blødning i 3,5 u mellom.Har jeg da kanskje også eggløsning? Bør jeg bruke annen prevensjon i tillegg? (p-pille/mini-pille/pessar?). Jeg har tidligere brukt p-piller i tilsammen 15 år og de har fungert som de skal. (Jeg røyker ikke og har god helse). Jeg vil heller overbeskytte meg litt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180648-hormonspiral-og-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...