Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Skriver fordi jeg er begynt å bli engstelig etter at jeg la inn hormonspiral for snart 2 år siden.

Jeg er plaget av hyppige småblødninger utenom mens, mens var borte i ca. ½ år da jeg la inn spiralen, men nå er den her til og fra. Innimellom har jeg rosafarget, tyntflytende blødning, nesten som vann. Jeg har ofte vondt til ene eller begge sider av navlen, der ovariene sitter. Er dette noe som bør sjekkes, evnt. bør jeg ta ut spiralen? Jeg har også blødninger nesten etter hvert samleie, noen ganger kraftig blødning som varer 1-2 dager, andre ganger bare litt som kommer etter samleie, og ikke noe mer. Det jeg er engstelig for er livmorkreft, evnt. cyster. Kan det være noe slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18065-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...