Gå til innhold

Giddalaus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg burde gå og legge meg, skal tidlig opp i morgen, men jeg gidder ikke.... Flere som meg?

Skrevet

hehe sitter her jeg også, skal vel nå ikke på jobb men opp tidlig alikevel..

Har det litt for kos for øyeblikket så jeg tar heller trøttheta i morgen jeg:-)

Gjest @riele
Skrevet

Jeg har oppgave som må leveres innen i morgen og den har jeg ikke begynt på. Trenger et par hundre spark i rævva :((

Skrevet

Jeg har oppgave som må leveres innen i morgen og den har jeg ikke begynt på. Trenger et par hundre spark i rævva :((

*tupper @riele*

Jeg har også en oppgave som skal leveres innen i morgen. Jeg har skrevet omtrent en halv side, og mer har jeg faktisk ikke å skrive. Uff. Må få til 2 1/2 side til, men det er ikke lett!

Gjest baremei
Skrevet

Her får du et fra meg:)

Huff, vet hvordan det er..Blir lang natt på deg da? Du får ta deg litt(les:noen liter) kaffe og sette i gang. Når du først har tatt opp håndbrekket bruker det å rulle på..:) Så sett i gang! Ingenting blir gjort av seg selv-synd, men sant.Lykke til med oppgaven.

Skrevet

*sheba peker strengt på oppgaven og kliner til*

:-)

Gjest @riele
Skrevet

*tupper @riele*

Jeg har også en oppgave som skal leveres innen i morgen. Jeg har skrevet omtrent en halv side, og mer har jeg faktisk ikke å skrive. Uff. Må få til 2 1/2 side til, men det er ikke lett!

Hihi....du er vel ikke tilfeldigvis exphil du sitter med?

Gjest baremei
Skrevet

Jeg skal tidlig opp, men er ikke trøtt for jeg sov så lenge i morges/formiddag.Innbiller meg at jeg har bygd opp et lite søvnlager nå, som jeg kan ta av utover i uka...hihi

Skrevet

*sparke* her får du ett.

Gjest @riele
Skrevet

Her får du et fra meg:)

Huff, vet hvordan det er..Blir lang natt på deg da? Du får ta deg litt(les:noen liter) kaffe og sette i gang. Når du først har tatt opp håndbrekket bruker det å rulle på..:) Så sett i gang! Ingenting blir gjort av seg selv-synd, men sant.Lykke til med oppgaven.

Tusen takk :)

Hiver inn på med kaffe ja. Satser på å ikke kunne legge meg før oppgaven er postet med morgendagens datostempel, i verste fall blir det så sent om etter kl. 16.00!

Men, selvgjort...Når jeg alltid må utsette ting til i siste liten, så!

*slår meg selv ihodet*

Skrevet

Hihi....du er vel ikke tilfeldigvis exphil du sitter med?

Nei, holder på med vernepleie, akkurat nå er det fagets utvikling og ideologi, og jeg skal skrive et forventningsnotat.

Morsomt, ikke sant?!

Mary Poppins
Skrevet

Sitter å holder på med mikroøkonomi jeg, blir en lang natt med lesing ettersom jeg ikke har fått lest så mye idag, det har liksom ikke fristet.

Gjest @riele
Skrevet

Nei, holder på med vernepleie, akkurat nå er det fagets utvikling og ideologi, og jeg skal skrive et forventningsnotat.

Morsomt, ikke sant?!

Oi, da blir det verre ja. Tipper exphil er bare barnematen i forhold, så jeg kan nok ikke klage.Men lykke til da!

Gjest @riele
Skrevet

*sparke* her får du ett.

Takk. Da mangler jeg bare hundreog....neida, tar hintet.

-klikker ut DOL og lusker bort til Word-

Skrevet

Oi, da blir det verre ja. Tipper exphil er bare barnematen i forhold, så jeg kan nok ikke klage.Men lykke til da!

Nei, exphil er nok verre tror jeg. Noe kjedeligere enn det skal man ihvertfall lete lenge etter! Lykke til du også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja jeg.. Men jeg har fri imårra. Kjeder meg noe sinnsykt akkurat nå... :S

Blir snart gal!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...