Gå til innhold

Reprise av Dorthe

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Eller rettere sagt av God Kveld Norge. Lenge siden jeg har sett det nå. Men (hehe...) dama sitter jo og skrever som en mann jo. Med hånda pent plassert i skrittet. Akkurat som mannfolka! Er det for å hisse opp de mannlige seerne eller er det rett og slett slik en skal sitte nå for tiden?

Gjest baremei
Skrevet

Det er slik en skal sitte nå for tiden. Definitivt;)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er slik en skal sitte nå for tiden. Definitivt;)

Var redd for det ja! ;-) I morgen får jeg passe på å ikke ta på meg den buksa som det har gått et sting i i sømmeni skrittet da. hehe...

Og det er vel heller ikke pen med kort skjørt i en slik positur...

Minner meg om gamle tanter som satt bredbent med tykke ekle brune strømper og synlige mammelukker. Huff!

Skrevet

Var redd for det ja! ;-) I morgen får jeg passe på å ikke ta på meg den buksa som det har gått et sting i i sømmeni skrittet da. hehe...

Minner meg om gamle tanter som satt bredbent med tykke ekle brune strømper og synlige mammelukker. Huff!

"Og det er vel heller ikke pen med kort skjørt i en slik positur..."

Å, det kan være ganske så pent :-)

"...................................."

Gjest baremei
Skrevet

Tja, jeg vet ikke om jeg kan uttale meg om det..:) Du får heller høre på Prozak under her:)

Skrevet

Hun minner meg om min ene kvinnelige professor, jeg tror evnenivået er omtrent det samme.

Skrevet

Hun minner meg om min ene kvinnelige professor, jeg tror evnenivået er omtrent det samme.

Hvorfor er det så mange kvinner som kritiserer henne? Hva nøyaktig er det som er så galt med henne? At hun er pen?

"..................................."

Mary Poppins
Skrevet

Hvorfor er det så mange kvinner som kritiserer henne? Hva nøyaktig er det som er så galt med henne? At hun er pen?

Jeg har heller ikke skjønt hvorfor så mange kritiserer henne, synes hun er en god programleder og veldig pen.

Skrevet

Fordi hun er vakker og skrevende vel!

Skrevet

Jeg har heller ikke skjønt hvorfor så mange kritiserer henne, synes hun er en god programleder og veldig pen.

Jeg ser ihvertfall ikke at hun gjør noe galt på skjermen.

".................................."

Skrevet

Fordi hun er vakker og skrevende vel!

Men...jeg LIKER vakre, skrevende kvinner...:-)

"................................"

Skrevet

Men...jeg LIKER vakre, skrevende kvinner...:-)

"................................"

:D

bugge -jenta
Skrevet

Jeg tenkte ikke på plassering av hender og slikt, men jeg satt og lurte på om jeg var blitt ei skikkelig snerpe. Klarte ikke å la være å reagere , opplevde et eller annet som litt vemmelig. Og jeg prøver å ikke være en sånn som sitter og kommenterer klær til værdamer, kjolelengder osv. Men her ble noe vulgært for meg. Ok, det er vedtatt. Jeg er ei snerpe.

bugge

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg tenkte ikke på plassering av hender og slikt, men jeg satt og lurte på om jeg var blitt ei skikkelig snerpe. Klarte ikke å la være å reagere , opplevde et eller annet som litt vemmelig. Og jeg prøver å ikke være en sånn som sitter og kommenterer klær til værdamer, kjolelengder osv. Men her ble noe vulgært for meg. Ok, det er vedtatt. Jeg er ei snerpe.

bugge

hehe... Eller så er Dorthe egentlig lesbe! Lesbene sier jo selv at en kan gjenkjenne enannen lesbe fordi de ofte sitter bredbent ;-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg har ikke kritisert Dorthe jeg. Synes hun er en flott kvinne. Det var den der sittestillingen jeg synes var litt utfordrende. Sånn rett mot kamera liksom. hehe... Kom til mitt skritt, så det ut som. Kanskje dama har kommet i førtiårskrisa. De vakreste blant oss er ofte de som blir truffet hardest. De har mest å miste. Og Dorthe er absolutt av de vakreste.

Skrevet

Tenkte det sammen, skal sikkert være pirrende. I alle fall var det innstudert - dame leet seg ikke en millimeter. Kanskje man skulle sette seg til slik under lønnsforhandlingene? eller kanskje ikke....hehe

Skrevet

Ikkenoe galt med henne, vi har ALT å lære! :)

Skrevet

"Og det er vel heller ikke pen med kort skjørt i en slik positur..."

Å, det kan være ganske så pent :-)

"...................................."

HARRY! ;:)

Skrevet

HARRY! ;:)

"Harry"? Nei, der tror jeg ikke ordet kommer særlig til sin rett. "Vulgært", kanskje.

"........................................"

Skrevet

Det går faktisk an å ikke like noen som er pen uten at det har med misunnelse å gjøre! ;-)

Selv er jeg så hetero som det går an, men jeg liker godt å se pene damer på TV, og jeg synes også at Dorthe Skappel er pen.

Men jeg får likevel fnatt av henne til tider, uten at jeg kan helt sette fingeren på HVA det er ved henne som utløser dette. Men det er vel en blanding av dette: Hun er litt vel utstudert og kunstig, seølvstentret og litt vel selvoppnevnt diva.

Hvis noen sier at de ikke liker Viggo Johansen så blir de sjelden møtt med "motargumentet" at man sikkert bare er misunnelig! ;-)

Det er heldigvis fortsatt lov i Norge å ha sine meninger om TV-kjendisene... *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...