Gå til innhold

Reprise av Dorthe

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Harry"? Nei, der tror jeg ikke ordet kommer særlig til sin rett. "Vulgært", kanskje.

"........................................"

Handlingen er vulgær - DU er HARRY som liker den ;) see?

Skrevet

Det går faktisk an å ikke like noen som er pen uten at det har med misunnelse å gjøre! ;-)

Selv er jeg så hetero som det går an, men jeg liker godt å se pene damer på TV, og jeg synes også at Dorthe Skappel er pen.

Men jeg får likevel fnatt av henne til tider, uten at jeg kan helt sette fingeren på HVA det er ved henne som utløser dette. Men det er vel en blanding av dette: Hun er litt vel utstudert og kunstig, seølvstentret og litt vel selvoppnevnt diva.

Hvis noen sier at de ikke liker Viggo Johansen så blir de sjelden møtt med "motargumentet" at man sikkert bare er misunnelig! ;-)

Det er heldigvis fortsatt lov i Norge å ha sine meninger om TV-kjendisene... *he he*

"Det går faktisk an å ikke like noen som er pen uten at det har med misunnelse å gjøre! ;-)"

Javisst - jeg har da ikke hevdet det motsatte. Jeg synes bare at det folk sier om henne ikke er annet enn "hun tror hun er så deilig" o.s.v. Jeg ser ikke noe galt med noe av det hun gjør, og synes egentlig at kritikken som går på at man bare ikke liker en person bør skilles fra kommentarer om at vedkommende ikke har noe på skjermen å gjøre etc.

"...................................."

Skrevet

Handlingen er vulgær - DU er HARRY som liker den ;) see?

"Handlingen er vulgær - DU er HARRY som liker den"

Nåja...jeg vet nå ikke helt det heller. Men hvis jeg er harry fordi jeg liker skrevende kvinner, så får det så være :-)

"..................................."

Skrevet

"Det går faktisk an å ikke like noen som er pen uten at det har med misunnelse å gjøre! ;-)"

Javisst - jeg har da ikke hevdet det motsatte. Jeg synes bare at det folk sier om henne ikke er annet enn "hun tror hun er så deilig" o.s.v. Jeg ser ikke noe galt med noe av det hun gjør, og synes egentlig at kritikken som går på at man bare ikke liker en person bør skilles fra kommentarer om at vedkommende ikke har noe på skjermen å gjøre etc.

"synes egentlig at kritikken som går på at man bare ikke liker en person bør skilles fra kommentarer om at vedkommende ikke har noe på skjermen å gjøre etc."

?????????

Det er vel nettopp fordi man ikke liker den personen at man helst ser at vedkommende ikke bør være på skjermen??

Skrevet

"Handlingen er vulgær - DU er HARRY som liker den"

Nåja...jeg vet nå ikke helt det heller. Men hvis jeg er harry fordi jeg liker skrevende kvinner, så får det så være :-)

Det er vel riktig å si "alt til sin tid"? ;-)

Skrevet

"synes egentlig at kritikken som går på at man bare ikke liker en person bør skilles fra kommentarer om at vedkommende ikke har noe på skjermen å gjøre etc."

?????????

Det er vel nettopp fordi man ikke liker den personen at man helst ser at vedkommende ikke bør være på skjermen??

Jeg tenkte mer på at når man av en eller annen personlig grunn ikke liker noen, så er ikke det noen argumenter for jobben vedkommende gjør. Og nei, jeg er ikke enig i at man trenger å mene at de man ikke liker burde fjernes fra skjermen. Å forlange at alle man ser på skjermen skal falle i smak er helt meningsløst - da kommer den mye omtalte av/på knappen, eller kanalvelgeren inn. Flere tv-personer jeg ikke har sansen for, men det kunne ikke falle meg inn å argumentere for at de ikke skal være på skjermen.

Skrevet

Det er vel riktig å si "alt til sin tid"? ;-)

Det er sant, men jeg er ganske rund på det området :-)

".................................."

Skrevet

Jeg tenkte mer på at når man av en eller annen personlig grunn ikke liker noen, så er ikke det noen argumenter for jobben vedkommende gjør. Og nei, jeg er ikke enig i at man trenger å mene at de man ikke liker burde fjernes fra skjermen. Å forlange at alle man ser på skjermen skal falle i smak er helt meningsløst - da kommer den mye omtalte av/på knappen, eller kanalvelgeren inn. Flere tv-personer jeg ikke har sansen for, men det kunne ikke falle meg inn å argumentere for at de ikke skal være på skjermen.

Det finnes 2 jeg gjerne skulle hatt vekk - blir rett og slett DÅRLIG av de - det er hun dama og han mannen som skal bruke Colgate mot BAKTERIEBELEGG i reklamen - jeg må gå jeg, når den reklamen kommer - jeg blir fysisk dårlig.

Skrevet

Det finnes 2 jeg gjerne skulle hatt vekk - blir rett og slett DÅRLIG av de - det er hun dama og han mannen som skal bruke Colgate mot BAKTERIEBELEGG i reklamen - jeg må gå jeg, når den reklamen kommer - jeg blir fysisk dårlig.

Det der er jo et kapittel for seg selv. Hvordan de klarer å instruere skuespillere til å spille så dårlig, og å fremstå så totalt uten snev av troverdighet, er en gåte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...