Gjest baremei Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Åh, jeg har fått så sansen for denne sangen: http://www.cs.rice.edu/~ssiyer/minstrels/poems/1556.html Tror jeg må kjøpe Joni Mitchell-cd i morgen! 0 Siter
bes2 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det ekstra filne med Joni Mitchell er at du kan lukke øynene og bare gripe en hvilken som helst CD. Den er alltid best uansett:-))) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det ekstra filne med Joni Mitchell er at du kan lukke øynene og bare gripe en hvilken som helst CD. Den er alltid best uansett:-))) Kult, en til Joni Mitchell-fan:)Jeg er en ganske nyfødt en:) Alle platene er fine sier du-det er jo bra, men kanskje du kan gi meg et tips:Jeg tenkte å skaffe meg en av cd´ene som inneholder sangen "Both sides now". Leste at den fantes på to album, både "there´s clouds"(1970) og "Both sides now"(2000), i forskjellige versjoner altså. Hvilken er best? 0 Siter
bes2 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Kult, en til Joni Mitchell-fan:)Jeg er en ganske nyfødt en:) Alle platene er fine sier du-det er jo bra, men kanskje du kan gi meg et tips:Jeg tenkte å skaffe meg en av cd´ene som inneholder sangen "Both sides now". Leste at den fantes på to album, både "there´s clouds"(1970) og "Both sides now"(2000), i forskjellige versjoner altså. Hvilken er best? Kan vel ikke skryte på meg å være Joni-ekspert, men dama har nå kilt innsiden av kraniet mitt med både tekst og stemmeprakt i årrekke, så jeg tillater meg å be deg starte med "There's clouds". Nyt! 0 Siter
bes2 Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Kult, en til Joni Mitchell-fan:)Jeg er en ganske nyfødt en:) Alle platene er fine sier du-det er jo bra, men kanskje du kan gi meg et tips:Jeg tenkte å skaffe meg en av cd´ene som inneholder sangen "Both sides now". Leste at den fantes på to album, både "there´s clouds"(1970) og "Both sides now"(2000), i forskjellige versjoner altså. Hvilken er best? Kan vel ikke skryte på meg å være Joni-ekspert, men dama har nå kilt innsiden av kraniet mitt med både tekst og stemmeprakt i årrekke, så jeg tillater meg å be deg starte med "There's clouds". Nyt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Kan vel ikke skryte på meg å være Joni-ekspert, men dama har nå kilt innsiden av kraniet mitt med både tekst og stemmeprakt i årrekke, så jeg tillater meg å be deg starte med "There's clouds". Nyt! Jeg liker Blue og Woodstock 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Kan vel ikke skryte på meg å være Joni-ekspert, men dama har nå kilt innsiden av kraniet mitt med både tekst og stemmeprakt i årrekke, så jeg tillater meg å be deg starte med "There's clouds". Nyt! Takk skal du ha!! Da bærer det til musikk-sjappa i morgen! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det ekstra filne med Joni Mitchell er at du kan lukke øynene og bare gripe en hvilken som helst CD. Den er alltid best uansett:-))) Jeg liker Turbulent indigo, kanskje fordi det var den første jeg kom borti. Elsker oppbyggingen på Jobs song. Den er så genial. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.