Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, noen som vet *hvorfor* damen drepte sin mor? Tror ikke det har vært nevnt i de oppslagene jeg har lest? Bare lurer--

Skrevet

døde hun?

Moren, ja... datteren (63 år gammel) ringte sin sønn før drapet og sa at nå skal jeg drepe mormor.... og så helte hun klorin i halsen på moren sin.. hun hadde også snakket med sin lege to uker før ang. tanker om å drepe sin mor...

bare lurer på hva det er som har utløst dette hatet mot moren??

For det har jeg ikke lest noe om iallefall...

Skrevet

Moren, ja... datteren (63 år gammel) ringte sin sønn før drapet og sa at nå skal jeg drepe mormor.... og så helte hun klorin i halsen på moren sin.. hun hadde også snakket med sin lege to uker før ang. tanker om å drepe sin mor...

bare lurer på hva det er som har utløst dette hatet mot moren??

For det har jeg ikke lest noe om iallefall...

Vet ikke,- men har lagd meg mine teorier: Alzheimer + årelang terrorisering av datter som har brukt mye av livet til å pleie henne...?

Men som sagt, har ikke peiling!

skorpionfisken
Skrevet

Aner ikke, men ifølge media var datteren ruset da det skjedde.

Hun hadde tydeligvis et rusproblem, uten at det forklarer saken.

Kanskje hadde hun ikke egen plass å bo, og følte at gamla gikk henne på nervene.

Skrevet

Aner ikke, men ifølge media var datteren ruset da det skjedde.

Hun hadde tydeligvis et rusproblem, uten at det forklarer saken.

Kanskje hadde hun ikke egen plass å bo, og følte at gamla gikk henne på nervene.

Det med rusproblem har jeg ikke fått med meg..hm..jaja.

Kanskje man ikke har fått noen grunn ut av hnne, eller man verner om den biten? Men vanligvis er jo media "all over" en med info om div grunner og teorier da, i drapssak? Hm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...