noami Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hm, noen som vet *hvorfor* damen drepte sin mor? Tror ikke det har vært nevnt i de oppslagene jeg har lest? Bare lurer-- 0 Siter
cecily Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 døde hun? Hun døde for noen dager siden. 0 Siter
noami Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 døde hun? Moren, ja... datteren (63 år gammel) ringte sin sønn før drapet og sa at nå skal jeg drepe mormor.... og så helte hun klorin i halsen på moren sin.. hun hadde også snakket med sin lege to uker før ang. tanker om å drepe sin mor... bare lurer på hva det er som har utløst dette hatet mot moren?? For det har jeg ikke lest noe om iallefall... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Moren, ja... datteren (63 år gammel) ringte sin sønn før drapet og sa at nå skal jeg drepe mormor.... og så helte hun klorin i halsen på moren sin.. hun hadde også snakket med sin lege to uker før ang. tanker om å drepe sin mor... bare lurer på hva det er som har utløst dette hatet mot moren?? For det har jeg ikke lest noe om iallefall... Vet ikke,- men har lagd meg mine teorier: Alzheimer + årelang terrorisering av datter som har brukt mye av livet til å pleie henne...? Men som sagt, har ikke peiling! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Aner ikke, men ifølge media var datteren ruset da det skjedde. Hun hadde tydeligvis et rusproblem, uten at det forklarer saken. Kanskje hadde hun ikke egen plass å bo, og følte at gamla gikk henne på nervene. 0 Siter
noami Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Aner ikke, men ifølge media var datteren ruset da det skjedde. Hun hadde tydeligvis et rusproblem, uten at det forklarer saken. Kanskje hadde hun ikke egen plass å bo, og følte at gamla gikk henne på nervene. Det med rusproblem har jeg ikke fått med meg..hm..jaja. Kanskje man ikke har fått noen grunn ut av hnne, eller man verner om den biten? Men vanligvis er jo media "all over" en med info om div grunner og teorier da, i drapssak? Hm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.