lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 noen som har peiling/kjenner noen som jobber som eiendomsmeglere etter å ha tatt en bachelor i økonomi og administrasjon? måtte de ta jus i tilegg? var det vanskelig for de å få seg jobb? blir veldig takknemmelig om noen har noen form for info 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 både eksen min og en annen venn av meg jobber som eiendomsmeglere. Jeg tror det er viktig i det markedet, og andre megler markeder, å ha kontakter, alt blir veldig mye lettere da. Nei du trenger ikke ta en juss utdannelse, du kan ta eiendomsmegler studie på BI, det er 3 år. Senere etter at du har fått 3 år (?) erfaring i arbeidsmakredet kan du søke om å bli statsautorisert eiendomsmegler, hvor du må ta en ny eksamen. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 både eksen min og en annen venn av meg jobber som eiendomsmeglere. Jeg tror det er viktig i det markedet, og andre megler markeder, å ha kontakter, alt blir veldig mye lettere da. Nei du trenger ikke ta en juss utdannelse, du kan ta eiendomsmegler studie på BI, det er 3 år. Senere etter at du har fått 3 år (?) erfaring i arbeidsmakredet kan du søke om å bli statsautorisert eiendomsmegler, hvor du må ta en ny eksamen. vet om muligheten på BI, men det koster flesk, og er i oslo/stavanger =/da har man muligheten for å bli statsautorisert eiendomsmeger etter 2 år praksis.. men vet at det er en del som tar bachelor i økonomi og administrasjon ved TØH, og jobber som eiendomsmelere etter dette studiet.. lurte litt på hvordan det var for disse.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.