cecily Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ingen datakyndige som kan gi meg akutthjelp? La inn et innlegg på dataforumet, men tålmodigheten min er snart brukt opp. Dersom jeg fjerner hele MSN-verktøylinjen fra dataen, ryker hele internett også? Dvs må jeg installere f.eks Internet Explorer på ny? Jeg har null greie på programvare og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Dete eneste jeg vet er at jeg ikke kan leve uten MSN Messenger.... *desperat hulking* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 du kan sikkert gå inn på MSN og huke av påat du ikke vil ha verktøylinja. Da blir den borte, iallfall hvis du starter pånytt. Dette er teori, kvalifisert gjetting... lykke til 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Dersom jeg fjerner hele MSN-verktøylinjen fra dataen, ryker hele internett også? Dvs må jeg installere f.eks Internet Explorer på ny? Det tror ikke jeg du gjør men er ingen ekspert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.