Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en alt for snill straff - av den enkle grunn at det ikke er forbundet med noe særlige plager - annet enn det rent psykologiske.....

Nei, det er faktisk verre å være stappmett, du veit, sånn at det er vondt å bøye seg.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• amber sun

6

• Prozak

5

• Mr Kahn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Whatever.

*hviske* Jeg får på pukkelen på seksualitet jeg.

*fnise*

Skrevet

Nei, det er faktisk verre å være stappmett, du veit, sånn at det er vondt å bøye seg.

Det er nesten ille å le av noe slikt, men denne gang så klarte jeg ikke å la være å flire....:-)

Skrevet

*hviske* Jeg får på pukkelen på seksualitet jeg.

*fnise*

;)

Så det istad. Er det enda mer nå?

*durer til sexforumet igjen*

*s*

Skrevet

;)

Så det istad. Er det enda mer nå?

*durer til sexforumet igjen*

*s*

Tror ikke det var mer. Burde skjønt at du hadde trålet over de siste innleggene allerede.

c",)

MSN-en min er fortsatt nede, by the way. Jeg er sur.

Skrevet

og snakke om straff blir så dumt liksom.

skaden er skjedd og ingenting kan gi de stakkars foreldrene jenta tilbake.

han her har gjort det før.

ikke drept..men er registrert sex-forbryter.

at folk som forgriper seg mot barn får vandre rundt i samfunnet er ikke riktig.

snakk om at han skal lide og alt det der betyr egentlig ingenting..

viktigere å snakke om hvordan man kan forhindre at sånne ting skjer.

"snakk om at han skal lide og alt det der betyr egentlig ingenting.. viktigere å snakke om hvordan man kan forhindre at sånne ting skjer."

Det er en naturlig reaksjon å tenke "øye for øye og tann for tann" når man leser om en slik avskyelig handling. Så kan man senere tenke tiltak og forebygging.

De som ikke kjenner på følelsen hevn som første reaksjon er ikke ærlige.

Skrevet

Tror ikke det var mer. Burde skjønt at du hadde trålet over de siste innleggene allerede.

c",)

MSN-en min er fortsatt nede, by the way. Jeg er sur.

"Burde skjønt at du hadde trålet over de siste innleggene allerede."

Jepp ;)

Er msn nede ennå? Derfor du ikke har vært å se der inne idag, altså?

Skjønner at du er sur...*huske tilbake til rive-seg-i-håret-innleggene da jeg ikke fikk logget på msn her*

Det der med verktøylinja vet jeg ikke, jeg husker at jeg også fikk den msn-verktøylinjen, men tok den bort igjen. Måtte ikke installere explorer på nytt, men jeg husker ikke hvordan det ble gjort. Dessverre.

Håper msn funker før Fruene imorgen, i det minste :)

mil1365380270
Skrevet

Sånne får en aldri straffet hardt nok. Å drepe ham er jo bare å gjøre ham en tjeneste. Skulle han dømmes til døden, så måtte domspremissene gå ut på å la han dø av alderdom, uten å få så mye som et glimt av frisk luft. Murt inne og matet av en maskin, ingen menneskelig kontakt, what so ever.

Man simpelthen låser ham inne og kaster...rommet!

Det er forresten et tankekors at foreldrene til barna som ble myrdet og slaktet i Baneheia kan risikere å møte en av drapsmennene på gata, ute på permisjon. Med små marginer får en nesten samme straff for å skjenke ihjel fylliker med metanol som å flå to småjenter på 9 og 10 år.

Skyt en politimann, og etterforskningen får en egen post på statsbudsjettet, gjerningsmannen er garantert 21 år. Voldta og drep en jentunge, og du kan "slippe unna" med 17 år. Heia retts-Norge.

Er også helt enig med deg. Enig i at du ikke skal bry deg om at jeg er enig med deg også, i tilfelle du ikke gjør det. Enig, så enig!

Skrevet

Er også helt enig med deg. Enig i at du ikke skal bry deg om at jeg er enig med deg også, i tilfelle du ikke gjør det. Enig, så enig!

*lol*

mil1365380270
Skrevet

*lol*

Av og til klarer man ikke la være ;-)

Skrevet

Å fytti helsike for et svin. Jeg fatter ikke at det går an. Blir helt sjokkert og regelrett dårlig av å lese sånt.

Hva kommer de til å gjøre med han egentlig?

Det finnes ingen straff som er streng nok.

Skrevet

Av og til klarer man ikke la være ;-)

Moro det :)

Skrevet

Å fytti helsike for et svin. Jeg fatter ikke at det går an. Blir helt sjokkert og regelrett dårlig av å lese sånt.

Hva kommer de til å gjøre med han egentlig?

Det finnes ingen straff som er streng nok.

Egentlig er han jo ikke et menneske - han er hinsides alt som kan kalles menneskelig - hva med å gå til dyrlegen med'n?

Skrevet

Dødsstraff...?

Nei... å la han dø er for snilt.

Det er her man tenker tortur... Uhelbredelige, jævelige, langtekkelige kreftformer...

Hadde man bare kunnet rå over sånt.

Sånne vesner skulle blitt plassert naken i en åpen plastdunk på torget, med dommen tattovert over brystet. Så kunne folk spyttet han ned til han druknet av det...

Skrevet

Helt enig, Flisa!!! Dødsstraff for slike svin!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har fått masse pepper her før da jeg nevnte dødsstraff for en annen sak, men jeg gir meg ikke, han burde pines til døde!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jaha, 99 % av befolkningen syns det er greit med eldgammel, umenneskelig "øye-for-øye-tann-for-tann" - moral...

Minner meg faktisk sterkt om en gammel western-serie, med lynsjemobb og hele pakka... huff!

Jeg vet ikke hva som feiler mannen jeg, om det er tvangstanker eller psykose eller noe annet, men jeg vet i alle fall at det er farlig begynne å straffe for hevnens skyld... det tipper fort over, og man begynner å sette listen enda lavere neste gang...

Snart er det fyllefanter som slår ned vektere som står for tur... ja, da ble det en tur til gass eller torturkammeret på deg og gitt...

Farlig.

Et menneske er et menneske uansett hva det har gjort.

Såklart man ikke sette dette mennesket fri igjen, kanskje ikke noen sinne, man må forhindre at slikt skjer igjen. Men man må gjøre det humant, og man må gjøre det for å forhindre, ikke for å hevne.

Skrevet

Jeg har fått masse pepper her før da jeg nevnte dødsstraff for en annen sak, men jeg gir meg ikke, han burde pines til døde!

Pines ja!!! Der sa du det!!! Fysj for en motbydelig mann!!!

Nå kommer vi til å bli anklaget for å være akkuratt like gale som han her fyren, altså!!! MEN jeg mener virkelig at fyren burde blitt piiiiiint til døde!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...