Gå til innhold

Tips til sovesanger..?

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060
Skrevet

Altså sanger som man blir så avslappet av at man bare flyter inn i søvnen...?

Takk for alle tips isåfall!:)

skorpionfisken
Skrevet

Kjøp CD-er som er ment til bruk for meditasjon, helt utrolig avslappende.

Spør hos en bokhandel.

Noen har bare musikk, andre har instruksjoner til.

Skrevet

Jeg går ikke god for kvaliteten, men kjappe forslag er Buckhethead - Electric Tears, mye av Enyas musikk, Liv Kristine - Deus Ex Machina, The Black Heart Procession - Tree og mye annet.

Skrevet

Cafe del Mar - Volumen Nueve.

Det er sånn "strandmusikk", som om man ligger på ei strand på en karibisk øy, med palmesus, bølger som sakte går mot land - ren, skjær avslapning. :)

Det hadde ihvertfall jeg sovna til.

Skrevet

Cafe del Mar - Volumen Nueve.

Det er sånn "strandmusikk", som om man ligger på ei strand på en karibisk øy, med palmesus, bølger som sakte går mot land - ren, skjær avslapning. :)

Det hadde ihvertfall jeg sovna til.

Mangla noe i forrige svaret mitt.

Det hadde ihvertfall jeg valgt å sovne til, hvis jeg skulle ha på musikk.

Forøvrig er det nydelig å høre på når en ikke skal sove også, som stemningsmusikk. Plata står faktisk og spiller i bakgrunnen nå. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...