Tanya1365380060 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Altså sanger som man blir så avslappet av at man bare flyter inn i søvnen...? Takk for alle tips isåfall! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Kjøp CD-er som er ment til bruk for meditasjon, helt utrolig avslappende. Spør hos en bokhandel. Noen har bare musikk, andre har instruksjoner til. 0 Siter
fugazi Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg går ikke god for kvaliteten, men kjappe forslag er Buckhethead - Electric Tears, mye av Enyas musikk, Liv Kristine - Deus Ex Machina, The Black Heart Procession - Tree og mye annet. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Cafe del Mar - Volumen Nueve. Det er sånn "strandmusikk", som om man ligger på ei strand på en karibisk øy, med palmesus, bølger som sakte går mot land - ren, skjær avslapning. Det hadde ihvertfall jeg sovna til. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Cafe del Mar - Volumen Nueve. Det er sånn "strandmusikk", som om man ligger på ei strand på en karibisk øy, med palmesus, bølger som sakte går mot land - ren, skjær avslapning. Det hadde ihvertfall jeg sovna til. Mangla noe i forrige svaret mitt. Det hadde ihvertfall jeg valgt å sovne til, hvis jeg skulle ha på musikk. Forøvrig er det nydelig å høre på når en ikke skal sove også, som stemningsmusikk. Plata står faktisk og spiller i bakgrunnen nå. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.