Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muslimsk kjøreskole?

he-he...noe må det være.

Kanskje de har gått på kurs for selvmords bilbombere, og driver på med trening før "siste runde"?

Skrevet

Kunne minne om kjøringen i Tunisia det der.(satt på spissen)

Verre tut og kjør og galskap har ikke jeg sett.

Ta en taxi der, og hold deg fast alt hva du makter.

Skrevet

Må være minst like gale de som står så nær og ser på denne galskapen

Skrevet

Må være minst like gale de som står så nær og ser på denne galskapen

Det å være tilskuer der kan godt defineres som en risikosport ja:-)

Skrevet

Kunne minne om kjøringen i Tunisia det der.(satt på spissen)

Verre tut og kjør og galskap har ikke jeg sett.

Ta en taxi der, og hold deg fast alt hva du makter.

Håper det var satt på såissen, for dette var noe av det verste jeg har sett!

he-he....så du hvordan de hang/satt ut av vinduet på den ene bilen og banket og slo på politibilen som kjørte ved siden av?

Ikke at det var det verset som ble vist, men noe av det mest morsomme:-)

Skulle forsøkt noe slikt i Norge.....

Da hadde du blitt bura inne:-)

Skrevet

*brannmur* grrr

Da går du glipp av noe "spesielt" :-)

Skrevet

he-he...noe må det være.

Kanskje de har gått på kurs for selvmords bilbombere, og driver på med trening før "siste runde"?

Søren at du fikk sagt det der før meg;-) hehehe det var MIN replikk!

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det er ikke ofte jeg gidder å se ferdig en hel bilvideo, men den der røska.

Skrevet

Hehe, det er ikke ofte jeg gidder å se ferdig en hel bilvideo, men den der røska.

"Hehe, det er ikke ofte jeg gidder å se ferdig en hel bilvideo"

Hva? Orket du ikke se ferdig Getaway in Stockholm 1 og 2? De var jo helt fantastiske. 3'ern var en kjedelig skuffelse.

Av andre kjørevideoer kan jeg anbefale Pascal's rekordvideo hvor han kjører rundt paris (på ring-et-ellerannet) på 13 minutter (eller noe sånt), midt i rushtrafikken. Han kjører en Kawazaki - tror det er en ZXR-7, og det er direkte ubehagelig for magen å se på. Da han skulle forsøke å slå sin egen rekord en stund etterpå, kjørte han seg ihjel, den idioten :-)

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva? Orket du ikke se ferdig Getaway in Stockholm 1 og 2? De var jo helt fantastiske. 3'ern var en kjedelig skuffelse.

Av andre kjørevideoer kan jeg anbefale Pascal's rekordvideo hvor han kjører rundt paris (på ring-et-ellerannet) på 13 minutter (eller noe sånt), midt i rushtrafikken. Han kjører en Kawazaki - tror det er en ZXR-7, og det er direkte ubehagelig for magen å se på. Da han skulle forsøke å slå sin egen rekord en stund etterpå, kjørte han seg ihjel, den idioten :-)

Jeg har faktisk ikke sett Getaway-videoene. Men jeg forstår at jeg kanskje burde laste dem ned. :)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett Getaway-videoene. Men jeg forstår at jeg kanskje burde laste dem ned. :)

De to første anbefales. 3 og 4 er så profesjonelle og kommersielle at de er ikke morsommere enn å se på eurosport. Men Pascal-videoen slår alt annet.

"...................................."

Skrevet

Søren at du fikk sagt det der før meg;-) hehehe det var MIN replikk!

;-)

:-)

Skrevet

Pascals er den "verste" jeg har sett.

Og det at han måtte forsøke en gang til sier vel egentlig sitt om Pascal.

Enten var han stokk dum, eller så hadde han et ønske om å dø på den måten.....

Men rent objektivt sett så var kjøringen hans fantastisk bra (hvis man ser bort fra alle han satte i fare etc...).

Helt utrolig hvordan han klarte å lese trafikken og velge de rette "løsningene" underveis - i mellom 200 og 300 km/t i tett trafikk.....

Skrevet

Pascals er den "verste" jeg har sett.

Og det at han måtte forsøke en gang til sier vel egentlig sitt om Pascal.

Enten var han stokk dum, eller så hadde han et ønske om å dø på den måten.....

Men rent objektivt sett så var kjøringen hans fantastisk bra (hvis man ser bort fra alle han satte i fare etc...).

Helt utrolig hvordan han klarte å lese trafikken og velge de rette "løsningene" underveis - i mellom 200 og 300 km/t i tett trafikk.....

Javisst, fyren var komplett idiot og en fare for seg selv og andre. Såvidt jeg vet tok han ikke med seg noen andre når han la på røret? Og det er jo i det minste noe.

"....................................."

Skrevet

Javisst, fyren var komplett idiot og en fare for seg selv og andre. Såvidt jeg vet tok han ikke med seg noen andre når han la på røret? Og det er jo i det minste noe.

"....................................."

Så vidt jeg husker så har du rett i det. Husker også at jeg ble fortalt hva som hendte, men alt ut over det har teflonbelegget tatt hånd om:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...