mrxx Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 "Hehe, det er ikke ofte jeg gidder å se ferdig en hel bilvideo" Hva? Orket du ikke se ferdig Getaway in Stockholm 1 og 2? De var jo helt fantastiske. 3'ern var en kjedelig skuffelse. Av andre kjørevideoer kan jeg anbefale Pascal's rekordvideo hvor han kjører rundt paris (på ring-et-ellerannet) på 13 minutter (eller noe sånt), midt i rushtrafikken. Han kjører en Kawazaki - tror det er en ZXR-7, og det er direkte ubehagelig for magen å se på. Da han skulle forsøke å slå sin egen rekord en stund etterpå, kjørte han seg ihjel, den idioten :-) "..................................." Pascal's kjøring har jeg fått med meg, makan til galskap. God til å kjøre var han, det er hevet over all tvil, men i en slik trafikk skal det svært lite til før det går galt. Det er jo umulig å vite hva en annen trafikant kan finne på av rariteter. Jeg var ikke klar over at han hadde lagt på røret. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Pascal's kjøring har jeg fått med meg, makan til galskap. God til å kjøre var han, det er hevet over all tvil, men i en slik trafikk skal det svært lite til før det går galt. Det er jo umulig å vite hva en annen trafikant kan finne på av rariteter. Jeg var ikke klar over at han hadde lagt på røret. Joda - idioten forsøkte å slå sin egen rekord med noen sekunder, og braste inn i en betongvegg(?) - er ikke sikker på detaljene. Envher som har sett den videon skjønner jo at fyren var gal. Sinnsyk god til å kjøre, ja, men det er så uansvarlig å gjøre slikt i trafikken at noen skulle brukket begge bena hans før han fikk muligheten til å prøve igjen. Men videoen er jo utrolig fascinerende å se på, da - det er nesten så man kjenner suget i magen :-) ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.