Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hehe, det er ikke ofte jeg gidder å se ferdig en hel bilvideo"

Hva? Orket du ikke se ferdig Getaway in Stockholm 1 og 2? De var jo helt fantastiske. 3'ern var en kjedelig skuffelse.

Av andre kjørevideoer kan jeg anbefale Pascal's rekordvideo hvor han kjører rundt paris (på ring-et-ellerannet) på 13 minutter (eller noe sånt), midt i rushtrafikken. Han kjører en Kawazaki - tror det er en ZXR-7, og det er direkte ubehagelig for magen å se på. Da han skulle forsøke å slå sin egen rekord en stund etterpå, kjørte han seg ihjel, den idioten :-)

"..................................."

Pascal's kjøring har jeg fått med meg, makan til galskap. God til å kjøre var han, det er hevet over all tvil, men i en slik trafikk skal det svært lite til før det går galt. Det er jo umulig å vite hva en annen trafikant kan finne på av rariteter.

Jeg var ikke klar over at han hadde lagt på røret.

Skrevet

Pascal's kjøring har jeg fått med meg, makan til galskap. God til å kjøre var han, det er hevet over all tvil, men i en slik trafikk skal det svært lite til før det går galt. Det er jo umulig å vite hva en annen trafikant kan finne på av rariteter.

Jeg var ikke klar over at han hadde lagt på røret.

Joda - idioten forsøkte å slå sin egen rekord med noen sekunder, og braste inn i en betongvegg(?) - er ikke sikker på detaljene.

Envher som har sett den videon skjønner jo at fyren var gal. Sinnsyk god til å kjøre, ja, men det er så uansvarlig å gjøre slikt i trafikken at noen skulle brukket begge bena hans før han fikk muligheten til å prøve igjen.

Men videoen er jo utrolig fascinerende å se på, da - det er nesten så man kjenner suget i magen :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...