Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg visst at det var ulvelignende vesener med i denne filmen hadde jeg holdt meg langt langt unna.

Jeg så filmen på søndag og hadde mareritt om ulv i natt.

Ta dette innlegget som en advarsel, alle andre ulvefryktere.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja-ja, da vet jeg om to ting du er redd;)

Skrevet

herregud for en elendig film! Kan ikke bli redd av den da vel??

*Tulla*

Skrevet

Ja-ja, da vet jeg om to ting du er redd;)

Okei da. Bare ikke send over en ulv til meg, _da_ blir jeg hysterisk.....

Skrevet

herregud for en elendig film! Kan ikke bli redd av den da vel??

*Tulla*

Jo!

Ulvevesener er forferdelige uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, kan ikke helt forstå at du fikk angst av denne filmen, men den var ikke så verst, var den vel?

Jeg likte den. Tydligvis som en av få.

Skrevet

Huff da, cecily. Det burde stått advarsler om ulv i programoversikten.

Du får bare gjøre deg stor og sterk og bekjempe disse udyra i drømmene dine!

Lykke til! :o)

Skrevet

Tenkte meg det var noe sånt, ja!!! Søstera mi har prøvd å lokke meg til å se den filmen.

Jeg er av den typen som tror på alt jeg ser på film, av sånne overnaturlige ting. F.eks gothica! Hyyyyl!!

Såg Villmark også, på kino. Den var GRUSOM!!! Hjertet mitt stanset flere ganger iløpet av den filmen!

Skrevet

Hehe, kan ikke helt forstå at du fikk angst av denne filmen, men den var ikke så verst, var den vel?

Det må også sies at jeg visste hvordan ting hang sammen før jeg begynte å se filmen, så jeg ble aldri skremt mens jeg så den.

Problemet er at jeg har vært livredd Ulven siden jeg var 4-5 år gammel. Den skrekken sitter tydeligvis igjen ennå....

hehe

Helt sant assa.

c",)

Jeg fant et par dugelige logiske brister i filmen, men den passerte likevel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må også sies at jeg visste hvordan ting hang sammen før jeg begynte å se filmen, så jeg ble aldri skremt mens jeg så den.

Problemet er at jeg har vært livredd Ulven siden jeg var 4-5 år gammel. Den skrekken sitter tydeligvis igjen ennå....

hehe

Helt sant assa.

c",)

Jeg fant et par dugelige logiske brister i filmen, men den passerte likevel.

Jeg visste også plottet når jeg så den. Men akkurat denne hadde jeg aldri blitt redd av å se uansett. Det innbyggerne fryktet var for søkt.

Dessuten hadde jeg ekstremt lave forventninger til den, noe som sikkert bidra til at jeg ble positivt overrasket.

Hvorfor er du redd for ulv? Ulv er fine dyr. Ulv og bjørn. Har sansen for dem.

Skrevet

Jeg visste også plottet når jeg så den. Men akkurat denne hadde jeg aldri blitt redd av å se uansett. Det innbyggerne fryktet var for søkt.

Dessuten hadde jeg ekstremt lave forventninger til den, noe som sikkert bidra til at jeg ble positivt overrasket.

Hvorfor er du redd for ulv? Ulv er fine dyr. Ulv og bjørn. Har sansen for dem.

Storebror fortalte en skummel ulvehistorie. To ulver i nærheten været straks frykten, og flyttet sporenstreks inn på rommet mitt. En bosatte seg under senga mi, den andre i klesskapet. Jeg ble nødt til å hoppe fra dørkarmen og over i senga i lange tider.

hare1365380455
Skrevet

Jeg likte den også! Så du er ikke alene....

Snorkfrøken
Skrevet

Har du sett "the grudge" Om du ble redd av the village (som jeg så på kino...og syntes ikke den var skummel...) Så kommer du ikke til å få sove på en uke om du ser the grudge...

*grøss*

-så var jeg i rette stemningen til å bli skremt også da, og det har jo litt å si hvilket humør du er i når du skal se en sånn type film, ikke sant?

Skrevet

Har du sett "the grudge" Om du ble redd av the village (som jeg så på kino...og syntes ikke den var skummel...) Så kommer du ikke til å få sove på en uke om du ser the grudge...

*grøss*

-så var jeg i rette stemningen til å bli skremt også da, og det har jo litt å si hvilket humør du er i når du skal se en sånn type film, ikke sant?

Jo, det har masse å si. Men selve filmen var ikke skummel, jeg syns bare så fælt med ulvevesener.

Skrevet

Jeg hadde mareritt om at jeg hadde rosinlignende greier over hele kroppen som satt fest, DET var MARERITT det!!!!!!!

*grøss*

Gjest Til deg da gitt
Skrevet

Barne-TV begynner som regel kl. 18-00 på NRK1.

Lykke til!

Skrevet

Barne-TV begynner som regel kl. 18-00 på NRK1.

Lykke til!

Er det ulver i barne-tv noengang?

Jeg har hatt mareritt om ulv siden jeg var lita jente, sånn er det bare.

Skrevet

Jeg hadde mareritt om at jeg hadde rosinlignende greier over hele kroppen som satt fest, DET var MARERITT det!!!!!!!

*grøss*

Ulver er mye verre!

Skrevet

Ulver er mye verre!

Funker msn hos deg nå, eller har du fortsatt problemer?

Skrevet

Funker msn hos deg nå, eller har du fortsatt problemer?

*grynte*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...