Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt hekta. Noen som kan gi meg linker til de beste nettauksjonene? Må man kjøpe om man kommer ut med det høyeste budet, eller kan man trekke seg?

Skrevet

Bud er selvfølgelig bindende...

Høres ut som du har et problem.

Skrevet

Netthandelen.no. Har handlet der tidligere, og de håndterte t.o.m. reklamasjoner profesjonelt. Handlet igjen i forrige uke så får vi som om de er like flinke da.

Bud er selvsakt bindende. Det er jo liksom hele vitsen.

Men generelt skal man vel være litt forsiktige her og ikke tro at du får verdens beste produkter alltid....bare sann som en liten advarsel....

Gjest papirtiger
Skrevet

www.ebay.com

De norske er bare barnemat i forhold. Men burde jeg virkelig tipse deg om dette? ;)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Anbefaler ikke nettauksjonen. Mye "billigvarer" der som du får kjøpt veldig billig på europris etc.

Gjest netthandelen.no
Skrevet

Netthandelen.no. Har handlet der tidligere, og de håndterte t.o.m. reklamasjoner profesjonelt. Handlet igjen i forrige uke så får vi som om de er like flinke da.

Bud er selvsakt bindende. Det er jo liksom hele vitsen.

Men generelt skal man vel være litt forsiktige her og ikke tro at du får verdens beste produkter alltid....bare sann som en liten advarsel....

Vi handler også på netthandelen.no :o)

Kjøpte sikkerhetsnett til trampolinen vår i forrige uke.

Selvfølgelig er budene bindende ..... det står også ganske klart der.

Jeg fikk derfor litt bakoversveis da jeg så at en la inn bud på hele 4000,- for et sikkerhetsnett ....... ja ja, jeg fikk iallefall mitt for 700,- så jeg er fornøyd med handelen min.

Nå ser jeg etter dress til gemalen ..... har du anelse om hvordan de er?

Jeg har målt og målt på den dressen han har nå (den er litt trang), men jeg lurer veldig på om jeg kan gå opp til XL, det er ca 5 cm større enn den han har idag ....

Skrevet

Jeg fikk derfor litt bakoversveis da jeg så at en la inn bud på hele 4000,- for et sikkerhetsnett ....... ja ja, jeg fikk iallefall mitt for 700,- så jeg er fornøyd med handelen min.

Jeg har målt og målt på den dressen han har nå (den er litt trang), men jeg lurer veldig på om jeg kan gå opp til XL, det er ca 5 cm større enn den han har idag ....

Jeg endte med å kjøpe noen skøyter som jeg somla med betaling for... Den ordren ble strøket med beskjed om at dette kunne jeg ikke gjøre mange ganger før jeg ble utestengt!

Skrevet

Jeg handler på tradera.se

qxl.no og ebay.co.uk

Kjøper bare pent brukte ting. Vil ikke kjøpe nye ting, for da betaler jeg dyrt for noe som kjøper har fått billig.

Handler jeg brukt, betaler jeg billig for noe kjøper har betalt dyrt for.

Kjøper mye Burberry.

Skrevet

Jeg så på dressene jeg også, men fant ut at dresser bør man nok prøve først. Vanskelig nok å finne en som sitter pent da man er i butikken.

MEN på en annen side går jo dressene billig her, så det er kanskje verdt et forsøk:-)

I mellomtiden får jeg vente på pakka jeg har bestilt. Obs, det ble visst faktist 12 produkter....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...